همشهری آنلاین: علی کریمی که خبر حضورش در پرسپولیس قوت گرفته‌ است در واکنش به اظهارت اخیر سرمربی‌ سرخپوشان پایتخت گفت: حرف‌های علی دایی بوی رفاقت می‌دهد.

دایی کریمی

علی کریمی که گفته است در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند در گفت‌وگویی که مهر آن را منتشر کرده است گفت: حرفهای علی دایی بوی رفاقت می‌دهد. حیف شد که سالهای زیادی به کدورت و دلخوری گذشت. من باید رو در رو با دایی صحبت کنم چون باور دارم او حقیقتا مصلحت مرا بیش از هر چیز مد نظر دارد. بی‌تردید در ایران جز پرسپولیس پیراهن دیگری بر تن نخواهم کرد و چنانچه به تیمی در خارج از کشور بروم حتما" با دایی مشورت می‌کنم.

 کریمی در ادامه افزود: چنانچه به او دست همکاری و دوستی بدهم تا آخرش پایدار خواهم ماند و در نقش یک بازیکن بیش از همیشه به مربی مثل دایی احترام گذاشته و مطیع انضباط تیمی خواهم بود. آرزوی اکثر فوتبالیستها ایرانی حضور در یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال است. روی همین اصل اگر با دقت و دور اندیشی عمل شود این دو تیم بار دیگر می‌توانند دو قطب اصلی و جذاب فوتبال باشگاه‌های کشور گردند.

 کریمی در خصوص جدایی‌اش از استیل آذین گفت: هدایتی پدرانه رفتار کرد. او با توجه به نیازهای تیمش، همانطور که قول داده و از ابتدا هم گفته بود، بدون هیچ شرط و شروطی رضایت نامه‌ام را در اختیارم گذاشت. اگرچه در ابتدا وقتی با تقاضای جدایی‌ام روبرو شد بسیارسعی کرد تا مانع رفتنم شود و با پا‌درمیانی مرا ماندگار کند.

 هافبک پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: اما من نخواستم ایشان بیش از این دچار دردسر شده و مقابل آنهایی قرار بگیرد که رسما"مرا اخراج کرده بودند. از ایشان سپاسگزارم و آرزومندم تا تیم استیل آذین بدون من بتواند به آرامش کافی رسیده و باعث خوشحالی دوستداران این تیم و همچنین کادر فنی و بازیکنان آن شود.

 کریمی در پایان از موضع مثبت حبیب کاشانی برای رفتن او به پرسپولیس استقبال کرد واظهار داشت: اگر ایشان زودتر آمده بودند من از پرسپولیس اخراج نشده و همچنان در تیم مورد علاقه ام حضور داشتم.

کد خبر 127020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز