درحالی‌که زمان زیادی تا شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است، موضوع اخراج شیث رضایی و اضافه‌شدن علی کریمی به فهرست پرسپولیس، جزء خبرهای مهم این روزهای فوتبال ایران است.

علی دایی

اگر جلسه روز گذشته علی دایی و سرپرست موقت پرسپولیس برگزار می‌شد، بسیاری از نکات مبهم از بین می‌رفت ولی این جلسه لغو شد تا کریمی و شیث برای مشخص شدن وضعیت‌شان همچنان در انتظار باشند.درگیری با رضایی در اردوی امارات و حاشیه‌های این مدافع باعث شده که دایی تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت این مدافع به پرسپولیس نباشد ولی شیث امیدوار است که با وساطت مدیریت باشگاه به تمرینات برگردد. ازطرفی می‌گویند سرپرست موقت پرسپولیس مثل چند ماه پیش موافق اخراج رضایی نیست و از طرف او فشارهایی روی ‌ دایی است تا با بازگشت رضایی موافقت کند.

شیث را نمی‌خواهم

مدافع پرحاشیه پرسپولیس بعد از بازگشت از اردوی امارات علیه دایی مصاحبه کرد و بعید به‌نظر می‌رسد که سرمربی سرخ‌ها با بازگشت این بازیکن موافقت کند. دایی در مورد حرف‌های رضایی می‌گوید: «‌متأسفانه باید بگویم که او نتوانست قدر جایگاه خود را بداند و کارهایی انجام داد که دور از شأن یک بازیکن پرسپولیس بود. خدا را شکر می‌کنم که تمام بازیکنان پرسپولیس به این مسئله تأکید داشتند که خیلی از حرف‌های شیث در مصاحبه‌ای که انجام داد کذب محض است.

او مرتکب رفتارهایی شده که دیگر شرایط برای ادامه همکاری مناسب نیست و من تا زمانی که در پرسپولیس هستم، رضایی در این تیم نخواهد بود. خیلی از حرف‌های شیث خنده‌دار بود‌ و باید بگویم اتفاقات مربوط به این بازیکن فقط به یکی، دو مورد خلاصه نمی‌شود. متأسفانه او مسائل کذبی را مطرح کرده که البته قصد جواب دادن به آنها را ندارم.» این حرف‌های دایی نشان می‌دهد که شیث راهی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد ولی باید دید اهرم فشار سرپرست موقت باشگاه چه تغییری در نظر دایی ایجاد خواهد کرد.

چراغ سبز دایی

به‌نظر می‌رسد دایی درخصوص بازگشت کریمی به این تیم چراغ سبز نشان داده و حتی روز گذشته این شایعه در محافل ورزشی دهان به دهان پیچید که این دو نفر ملاقاتی پنهانی هم با یکدیگر داشته‌اند. دایی در آخرین صحبت‌هایش در مورد بحث پرسپولیسی‌شدن کریمی می‌گوید: «من همیشه علی را دوست داشته و دارم. شاید بعضی مسائل اتفاق افتاده که تعابیر مختلفی را به‌همراه داشته است اما من کریمی را دوست دارم و حضور او می‌تواند به هر تیمی کمک کند. الان حیف است که چنین سرمایه‌ای را از دست بدهیم و من حتما با کریمی صحبت خواهم کرد.»

کریمی در حالی منتظر مشخص‌شدن وضعیتش است که برخی معتقدند شاید او در پرسپولیس هم دچار مشکلاتی شود؛ چراکه دایی در مربیگری به نظم و بی‌حاشیه بودن بازیکن اهمیت زیادی می‌دهد. بی‌جهت نیست که دایی به‌طور قاطع از پیوستن کریمی به پرسپولیس حرف نمی‌زند. او تاکید می‌کند: «اگر بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم ولی من‌ باید در جلسه‌ای حرف‌هایم را با این بازیکن بزنم. هیچ کس به یاد ندارد که من به کریمی بی‌احترامی کرده باشم. متأسفانه‌ مسائلی اتفاق افتاد که فاصله‌ها زیاد شد ولی الان باید قدر امثال کریمی را بیشتر بدانیم.»

2 مصدوم ‌

در حال حاضر وحید هاشمیان و علیرضا محمد 2 بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند. زرینه، پزشک پرسپولیس در مورد شرایط این دو بازیکن می‌گوید: «در حال حاضر روی آمادگی جسمانی هاشمیان کار می‌شود و یک‌سری تمرینات اختصاصی با هاشمیان انجام می‌دهیم. او این هفته پا به توپ می‌شود و کار با توپ را آغاز خواهد کرد ولی حضورش در دیدار شنبه هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. محمد هم چهارشنبه هفته گذشته آسیب دید و 10 روز، زمانی کافی برای رفع مصدومیت مچ پا نیست. البته ما مراحل درمانی را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم تا محمد هر چه زودتر به شرایط بازی برسد. با این حال فکر می‌کنم وضعیت او هم مثل وحید هاشمیان مبهم است.»

کد خبر 126963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز