دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استیل آذین در شرایطی قراردادش را با شالکه به ثبت خواهد رساند که تا ساعاتی دیگر فصل نقل و انتقالات تیم های اروپایی به پایان خواهد رسید و البته علی کریمی امشب راهی آلمان خواهد شد.

علی کریمی

در حالی که طی روزهای گذشته خبرهای زیادی در مورد حضور علی کریمی در پرسپولیس و نشست او با علی دایی منتشر شده بود، یکی از نزدیکان علی کریمی ظهر دوشنبه ( 11 بهمن) در گفتگو با خبرنگار مهر از احتمال پیوستن این بازیکن به تیم فوتبال شالکه آلمان خبر داد.

 کریمی که سابقه بازی در تیم بایرن مونیخ را دارد پس از آنکه از سوی مسئولان باشگاه استیل آذین کنار گذاشته شد، با پیشنهاد چند تیم داخلی لیگ برتری مواجه شد که با توجه به تمایل خود او، پیوستنش به پرسپولیس مراحل نهایی اش را طی می‌کرد اما در آخرین لحظات مقصد این هافبک تکنیکی تغییر کرد.

 محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های چند بازیکن ایرانی شاغل در اروپا که امور قرارداد علی کریمی را نیز پیگیری می‌کند امروز در نشستی با مسئولان باشگاه شالکه مراحل نهایی عقد قرارداد این بازیکن را انجام خواهد داد. این در حالی است که علی کریمی در تهران به سر می‌برد و قرار است امشب راهی آلمان شود.

 با توجه به اینکه امروز آخرین روز نقل و انتقالات تیم‌های اروپایی است و علی کریمی در تهران به سر می‌برد، قرار است محمودرضا فاضلی قرارداد این بازیکن را به صورت غیابی امضا کند تا کار پیوستن کریمی به بوندس لیگا با مشکلی مواجه نشود.

 سرمربی تیم فوتبال شالکه فیلیکس ماگات سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ است که علی کریمی در زمان حضورش در بایرن شاگرد این مربی بود و مجددا زیر نظر او به فوتبالش ادامه خواهد داد. در صورت نهایی شدن قرارداد کریمی، این بازیکن تا پایان فصل بونس لیگا به شالکه خواهد پیوست.

 علی کریمی در مصاحبه‌ای که روز گذشته در پاسخ به صحبت‌هایی علی دایی انجام داده بود از احتمال حضورش در تیم‌های اروپایی خبر داد و گفته بود اگر بخواهم به اروپا بروم حتما با علی دایی مشورت خواهم کرد. در این مورد گفته می‌شود کریمی دایی را در جریان انتقالش به تیم شالکه قرار داده بود.

کد خبر 127127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز