همشهری آنلاین: علی کریمی باقی مانده مبلغ قراردادش با باشگاه استیل آذین را بخشید تا مسئولین باشگاه آن را در امور خیریه خرج کنند تا شاید دعای خیر محتاجان به این تیم کمک کند.

علی کریمی

علی کریمی در گفت‌وگو با وب سایت شخصی‌اش ( وب‌سایت رسمی علی کریمی)در مورد این موضوع و اتفاقات اخیر باشگاه استیل‌اذین توضیحاتی داده است.

  •  از بازی با ذوب آهن شروع می کنیم. استیل آذین دوباره شکست خورد!

 بازی خوبی انجام دادیم. حتی چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم. به نظرم همین که بعد از این همه شکست مقابل تیم بزرگی مانند ذوب بازی قابل قبولی ارائه کردیم باعث امیدواری است. اما به هرحال از نظر نتیجه گیری طلسم شده ایم.

  •  این اولین تجربه مربیگری محمد خاکپور بود که با شکست همراه شد. زندگی تازه با محمد خاکپور را چطور دیدید؟

 من با آقای خاکپور در بازی‌های آسیایی بانکوک همبازی بودم و از همان موقع او را فردی باشخصیت دیدم. امروز هم شکل رفتار خاکپور با بازیکنان نوعی اعتماد به نفس را به تیم می دهد. امیدوارم در ادامه بازی‌ها با تلاش مجموعه باشگاه، بتوانیم عادت به باخت را ترک کنیم.

  •  استیل آذین در ابتدای فصل برای کسب سهمیه باشگاه های آسیا بسته شد و حتی بازیکنان این تیم قول قهرمانی می دادند. اما حالا این تیم را در رده هجدهم می بینیم. این عجیب نیست؟

چرا. اما در شرایط فعلی برای کسب سهمیه آسیایی باید روی جام حذفی تمرکز کنیم. در لیگ هم باید به فکر اعاده حیثیت باشیم و تیم را از قعر جدول بالا بکشیم. این مستلزم تلاش تمام مجموعه باشگاه است.

  •  مصدومیتی که داشتی رفع شد؟

به طور کامل نه. اما چون در تمرینات احساس درد زیادی نداشتم خودم خواستم در ترکیب قرار بگیرم تا شاید به تیم کمک کنم.

  •  وصحبت پایانی.

 الان مدتی است که به خاطر نتایج ضعیف تیم، در شرایط روحی خوبی قرار ندارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم باقی مانده مبلغ قراردادم را به باشگاه ببخشم. من در مورد باقی قراردادم نمی خواهم تصمیم گیری کنم اما اگر خود مسئولین باشگاه صلاح می دانند، آن را در امور خیریه خرج کنند تا شاید دعای خیر این عزیزان به ما کمک کند. البته این یک تصمیم کاملا شخصی است که برای رسیدن به این تصمیم بیشتر از ده روز فکر کردم تا به نتیجه رسیدم.

کد خبر 122370
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز