همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور شامگاه دوشنبه 29 آذر در تماس تلفنی آصف‌علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان از ابراز همدردی دولت و ملت این کشور از واقعه تروریستی اخیر چابهار قدردانی کرد و گفت: ریشه‌کنی تروریسم خواست دو ملت است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به شهادت جمعی از زنان، کودکان و مردم چابهار در این اقدام ضدانسانی تصریح کرد: این جنایت در مراسم عزاداری فرزندان پیامبر خدا صورت گرفت. مرتکبین این عمل نه تنها مسلمان نیستند بلکه به هیچ دینی هم اعتقاد ندارند.

دکتر احمدی نژاد از رئیس‌جمهوری پاکستان خواست دستگاه امنیتی این کشور را مامور کند تا تروریست‌های شناخته شده را هر چه سریع‌تر دستگیر و تحویل جمهوری اسلامی ایران دهند.

رئیس جمهور با اعلام آمادگی دستگاه‌‌های امنیتی کشور برای تبادل اطلاعات و همکاری دوجانبه با پاکستان خاطر نشان کرد: همکاری و اقدام قاطع دو کشور به یقین موجب ریشه‌کنی تروریسم در منطقه خواهد شد.

آصف‌علی زرداری نیز در این گفتگوی تلفنی اطمینان داد پاکستان از هیچ گونه کمک و همکاری برای ریشه‌کنی تروریسم دریغ نخواهد کرد.

رئیس جمهور پاکستان از دکتر احمدی‌نژاد خواست تا مراتب تاسف او به مقام معظم رهبری، ملت ایران و بازماندگان این واقعه تروریستی ابلاغ شود.

کد خبر 123666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز