همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در این هفته به همراه هیاتی برای دلجویی و کمک به سیل‌زدگان پاکستان به این کشور عزیمت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری که صبح امروز شنبه با موضوع حادثه سیل پاکستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج، عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور است و این شورا در یکی دو سال اخیر جلسات مؤثری برای پیشگیری از بحران‌های داخلی داشته است.

وی افزود: در ماه اخیر به دلیل حادثه‌ای که در کشور پاکستان رخ داد، ستاد شورای عالی مدیریت بحران که شخص رئیس‌جمهور، مسئول آن است، دستور جلسه را در خصوص همکاری ایران با پاکستان و کمک به آسیب‌دیدگان این کشور قرار داده است که تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

خراسانی ادامه داد: یکی از تصمیمات این ستاد این است که رئیس‌جمهور در این هفته به همراه هیئتی برای دلجویی و کمک به سیل‌زدگان پاکستان به این کشور عزیمت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه عمق فاجعه پاکستان هنوز تبیین نشده است، گفت: اگر این حادثه در ایران اتفاق می‌افتاد خیلی بیش از این به اقدامات کمکی نیاز بود.

کد خبر 114903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز