مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک شرکت طراحی تجهیزات جانبی محصولات دستگاههای الکترونیکی مصرفی، کلاه‌های پشمی را برای فروش عرضه کرده است که در واقع هدفون و میکروفون هستند.

hi-Hat

به گزارش مهر، ماه دسامبر تداعی‌گر آغاز ورود هوای سرد، تعطیلات و همچنین فصل خرید هدایای کریسمس است. بسیاری از افرادی که عادت دارند هنگام حرکت از طریق هدفون موسیقی گوش بدهند و در فصل سرما مجبورند از کلاه استفاده کنند اغلب در نگهداری موقعیت هدفون دچار مشکل می‌شوند.

در این راستا یک شرکت طراحی صنعتی ایتالیایی که تحت عنوان‌های- فان تجهیزات جانبی سرگرم کننده دستگاههای الکترونیکی مصرفی را تولید می کند دو محصول جدید را به نام hi-Hat و hi-Head را عرضه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد در بیرون از خانه به راحتی از تلفن همراه و پخش کننده موسیقی خود استفاده کند.

 hi-Head یک کلاه پشمی مردانه است که در 10 رنگ عرضه می شود و hi-Hat یک کلاه پشمی تک سایز با 9 رنگ مختلف است.

در داخل هر دو کلاه در محلی که کلاه بر روی گوشها قرار می گیرد دو کپسول بلندگو قرار گرفته است. این کپسولها از طریق یک سیم به یک پریز مینی جک اتصال به دستگاه الکترونیکی متصل شده اند.

بر روی سیمی که به مینی جک منتهی می شود یک میکروفن، یک تنظیم کننده بلندی صدا و یک کلید که امکان انجام عملکردهای مختلف را میسر می کند در نظر گرفته شده است.

با استفاده از این کلید، کاربر می تواند پاسخ را در زمانی که تلفن همراه زنگ می‌زند فعال کند، موسیقی درحال پخش را در حالت "مکث" قرار دهد و یا موسیقی را به قطعه بعدی انتقال دهد.

براساس گزارش macitynet، این کلاههای هدفون دار با انواع مختلف تلنفهای همراه، پخش کننده های موسیقی MP3، مدل‌های مختلف آی- پاد و آی- فن سازگاری دارند.

 

کد خبر 123072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز