همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجتماع 110 هزار بسیجی استان تهران در روز عید غدیر برای تجدید بیعت و دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به تلاقی هفته بسیج با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: در سراسر کشور یک میلیون بسیجی به نمایندگی از دهها میلیون بسیجی به طور نمادین با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهند کرد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیجیان ولایتمدار در این اجتماع بزرگ، حماسه غدیر و پیام آن را برای ملت ایران و مسلمانان زنده می کنند.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج نیرویی منحصر به فرد است که می‌تواند متناسب با هر شرایط و زمان، وضعیت خاصی پیدا کند و به کمک نظام و کشور بشتابد.

 وی با اشاره به دور اندیشی حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشکیل بسیج مستضعفان گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوری اسلامی ایران اهدافشان تضعیف روحیه مقاومت و پایداری، القای روحیه یأس و ناامیدی و اسلام ستیزی است.

 فرمانده کل سپاه همچنین، ایران هراسی و شیعه هراسی، پایمال کردن روحیه ایثار و شهادت طلبی، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترویج سکولاریسم و ارزش‌های غربی و مقابله با فرهنگ دینی و مذهبی را از دیگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام کرد.

 وی تأکید کرد: حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب و حرکت ملت ایران در سه دهه اخیر و نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و تاریخی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان، آینده‌نگری و افق دید بلند امام راحل (ره) و تدبیر حکیمانه ایشان در تشکیل بسیج را نشان می‌دهد.

 سرلشکر جعفری، بسیج را مردمی‌ترین نهاد معرفی و با اشاره به مصادیقی از کارکردهای بسیج در عمران و سازندگی و توسعه کشور و رفع نیازهای مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسیجیان در اجرای طرح‌های بزرگ ملی مانند راه سازی، سدسازی، تونل سازی، گازرسانی، آبرسانی و کمک‌های امدادی در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی، حضور مؤثر و خادمانه بسیج و بسیجیان را در زندگی خود حس می‌کنند.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات ساختاری اخیر بسیج گفت: این تغییرات در سازمان بسیج با هدف ترویج و نهادینه کردن نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به این نهاد و توسعه نقش پذیری بسیجیان در عرصه‌های متنوع است.

 سرلشکر جعفری گفت: بسیج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمایه عظیم ملت ایران در مواجهه با جنگ نرم است.

کد خبر 121470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز