همشهری آنلاین: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تشکر از سفر ایشان به استان قم اطلاعیه‌ای صادر کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر ، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال پرشور و کم نظیر مردم قهرمان و ولایت مدار قم خاصه عموم طلاب، فضلاء ، اساتید و بزرگان حوزه علمیه از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله العالی حماسه دیگری از حضور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل را پدید آورد.

این استقبال پرشور در حالی بود که رسانه های غربی و صهیونیستی از مدتها پیش با القاء شایعات متعدد سعی در مایوس کردن مردم نسبت به نظام، رهبری، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه داشتند غافل از اینکه ملت شریف ما بدون اعتنا به سخنان حامیان اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای سیاست با نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری معظم انقلاب و روحانیت معظم پیوندی ناگسستنی دارد.

همچنین این حماسه پرشور نشان داد که مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و طلاب و فضلای حوزه علمیه همواره حامی ناصح نظام اسلامی خواهند بود و بر پیوند ناگسستنی دیانت با سیاست و اسلام ناب محمدی پای خواهند فشرد و به این مسئله مباهات می کنند.

در این اجتماعات پرشور رهبر معظم انقلاب همچون نگینی درخشان پرتو می افشاندند و دل جوانان را از زلال سخنان خود سیراب می ساختند و یاد و خاطره امام راحل عزیز را در شهر خون و قیام زنده کردند.

در این میان سخنان بسیار مهم معظم له در جمع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه وظیفه این مرکز را در برابر حوزه، نظام و مردم دو چندان ساخت.

در اینجا لازم می دانیم ضمن شکرگزاری فراوان از خداوند متعال؛ تشکر ویژه ای داشته باشیم از شخص مقام معظم رهبری که با بذل وسع، سماحت و کرامت تمام در ملاقاتهای متعدد و طولانی حاضر و ضمن استماع نظرات بزرگان ، اعلام، اساتید، شهروندان ، مسئولان و شخصیت های لشکری و کشوری متناسب با هر موضوعی رهنمودهای لازم، کافی و گرانسنگی ارائه نمودند که این حاکی از اوج همراهی ایشان با اقشار مختلف مردم بود و با این رهنمودها فصل نوینی فراروی مسئولان و حوزه های علمیه گشوده شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک این حماسه کم نظیر و قدردانی از بذل عنایت مقام معظم رهبری به این استان شهید پرور و بصیر مراتب حمایت کامل خود را از بیانات معظم له در دیدارهای مختلف اعلام و بر اهتمام مسئولان بویژه مسئولان حوزوی و کشوری در اجرای منویات معظم له تاکید می نماید و بر رهنمودهای ایشان بر لزوم تحول و پاسخ گویی مداوم به نیازها و مسائل زمان اهتمام می ورزد و همزمان برای پیگیری رهنمودهای معظم له تا تحقق کامل آنها آمادگی کامل دارد.

سلام و درود خدا بر امام عظیم الشان و شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان استان قم که جایشان در این روزهای غرور آفرین خالی است

کد خبر 119435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز