گروه حوادث: جوان انتقام‌جو وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، کیف او را دزدید تا با انتشار عکس‌های خصوصی او در اینترنت نقشه انتقام‌جویی خود را عملی کند.

back

صبح نخستین روز شهریور امسال دختر جوانی به کلانتری 123 تهران رفت و از سرقت کیفش توسط یک سارق ناشناس خبر داد. او به ماموران گفت: حوالی میدان نیاوران داخل ماشینم نشسته بودم که ناگهان مرد ناشناسی که صورتش معلوم نبود در ماشین را باز کرد و بعد از برداشتن کیف‌دستی‌ام از روی صندلی، پا به فرار گذاشت.

داخل کیفم جز مقداری پول و مدارک، گوشی تلفن همراهم نیز وجود داشت اما تا خواستم از ماشین پیاده شوم و از مردم کمک بخواهم سارق ناشناس ناپدید شده بود. با این شکایت، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات اولیه برای پیدا کردن ردی از سارق کیف‌قاپ شروع شد اما هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته بود که شاکی نزد ماموران رفت و خبر از پیدا شدن کیفش داد.

او گفت: صبح امروز وقتی زنگ خانه‌مان به صدا درآمد، در را باز کردم و در کمال ناباوری کیفم را دیدم که پشت در رها شده بود. داخل کیفم گوشی تلفن همراه و مدارکم وجود داشتند و به همین دلیل آمده‌ام تا شکایتم را پس بگیرم.

نقشه شوم

گرچه دختر جوان از پیدا شدن کیفش خوشحال بود اما این پایان ماجرا نبود؛ چراکه چند روز بعد اتفاق عجیبی افتاد. دختر شاکی که برای سومین بار نزد ماموران پلیس رفته بود درحالی‌که کاملا عصبانی به‌نظر می‌رسید، گفت: روز گذشته یکی از دوستانم با من تماس گرفت و از اینکه عکس‌های خصوصی‌ام را در یک سایت اینترنتی منتشر کرده بودم، اظهار تعجب کرد.

من که از شنیدن حرف‌های دوستم حسابی جا خورده بودم، بلافاصله وارد اینترنت شدم و در کمال ناباوری دیدم که فرد ناشناسی به اسم من صفحه‌ای در این سایت باز کرده و همه عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ام را به‌همراه نشانی و شماره تلفنم در این صفحه منتشر کرده و نسبت‌های غیراخلاقی‌ای به من داده است. وقتی خوب دقت کردم فهمیدم که تمامی عکس‌ها از داخل گوشی تلفن همراهم که سرقت شده بود خارج شده‌اند و مطمئنم فردی که کیف‌دستی‌ام را سرقت کرده بعد از کپی کردن عکس‌ها از حافظه گوشی، آنها را در اینترنت منتشر کرده است.

خواستگار انتقام‌جو

بعد از اظهارات دختر جوان از آنجا که احتمال می‌رفت سارق با انگیزه انتقام‌جویی دست به انتشار عکس‌های خصوصی شاکی زده باشد، ماموران به پرس‌وجو از او پرداختند و وی در پاسخ به این سؤال که آیا به کسی مظنون هستی؟ جواب داد: چندی پیش یکی از اقواممان از من خواستگاری کرد ولی با توجه به شناختی که از او داشتم به وی پاسخ منفی دادم.

برای همین فکر می‌کنم که او از من کینه به دل گرفته و دست به این کار زده است. با اطلاعاتی که از خواستگار شاکی به دست آمده بود، ماموران این جوان 22ساله را دستگیر و به پایگاه یکم آگاهی تهران منتقل کردند.

گرچه او مدعی بود در سرقت کیف دختر جوان نقشی نداشته است اما با کشف مقداری از لوازم به سرقت رفته شاکی در خانه‌اش، لب به اعتراف گشود و گفت: پس از شنیدن جواب منفی از سوی دختر مورد علاقه‌ام تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. برای همین چند روزی او را تعقیب کردم و نقشه سرقت کیفش و انتشار عکس‌ها در اینترنت و سایت اینترنتی را عملی کردم.
سرهنگ علی اکبرپور، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شده و پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

کد خبر 121172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز