همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص درگیری مرگبار در میدان کاج سعادت‌آباد توضیحاتی ارائه کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا

 سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این حادثه گفت: چند روز قبل درپی اختلاف مالی و ناموسی دو نفر در میدان کاج سعادت آباد تهران جنایتی شکل گرفت که در پی آن یکی از این دو به دست دیگری به قتل رسید.

 وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند، گفت: ماموران حاضر در صحنه اقدام به تیراندازی هوایی کردند؛ اما دستگیری قاتل حدود 20 دقیقه به طول انجامید و این درحالی بود که مقتول نیز در صحنه حادثه حضور داشت و قاتل اجازه نزدیک شدن به مقتول را نمی‌داد.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ماموران حاضر در صحنه در دستگیری قاتل تعلل کرده‌اند، تصریح کرد: با هر دو مامور حاضر در صحنه برخورد انضباطی لازم صورت گرفت و هر دوی آنها به بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، سایت‌ها و وب‌لاگ‌های متعددی تصاویر این حادثه و شرح آن را منتشر کرده‌اند.

بر این اساس، قاتل پس از مجروح کردن مقتول بالای سر او ایستاده بود و به رغم اینکه مقتول از مردم تقاضا می‌کرد به او کمک کنند هیچ کدام از ناظران اقدامی برای کمک به وی نکردند و تنها تعدادی از مردم اقدام به تصویر برداری از این حاثه با تلفن‌های همراه خود کردند. مقتول که دچار خونریزی شده بود سرانجام بعد از مدتی درگذشت.

کد خبر 119960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز