گروه حوادث: با پایان یافتن محاکمه قاتل سریالی قزوین که 5 زن را در مینی‌بوس خود به قتل رسانده بود، قضات دادگاه برای صدور رأی نهایی وارد شور شدند.

متهم

روز گذشته، دومین و آخرین جلسه محاکمه مهدی - قاتل سریالی قزوین - در شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین برگزار شد. در جلسه قبلی محاکمه، اتهام قتل عمدی 5 زن و سرقت اموال آنها به مرد جنایتکار تفهیم شد و او با خونسردی کامل این اتهام را پذیرفت.

مهدی در دادگاه گفت که بعد از سوار کردن زنان میانسال به مینی‌بوس خود، آنها را به قتل می‌رساند و پس از سرقت‌ طلاهایشان، اجساد قربانیان را در مکان‌های خلوت رها می‌کرد. او سپس مدعی شد که ارتکاب قتل‌ها دست خودش نبوده و شیطان به او دستور این جنایات را می‌داد. متهم در دومین جلسه محاکمه که صبح دیروز برگزار شد نیز گفت: همه قتل‌ها را قبول دارم.

من اشتباه کردم و باید مجازات شوم. حالا هم هر چه دادگاه رأی دهد، می‌پذیرم. در ادامه جلسه، 3 طلافروش که متهم به خرید طلاهای مسروقه از قاتل سریالی بودند در دادگاه به دفاع از خود پرداختند. یکی از آنها وقتی در جایگاه قرار گرفت، اتهام خود را رد کرد و گفت که از مهدی، طلایی نخریده است.

همین اظهارات او باعث درگیری لفظی بین وی و قاتل سریالی شد، چرا که مرد جنایتکار مدعی بود بعد از سرقت طلاهای قربانیانش، آنها را به این طلافروش‌ها فروخته است.او رو به قضات دادگاه اظهار داشت: من النگوهای مقتولان را سالم از دستشان خارج می‌کردم و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانستم آنها و دیگر طلاها را به طلافروشان بفروشم.

بعد از اظهارات متهم، جلسه دادگاه برای رسیدگی به دیگر اتهامات قاتل سریالی، به‌صورت غیرعلنی ادامه پیدا کرد و این در حالی بود که فقط خانواده یکی از قربانیان در این جلسه حضور داشتند. دقایقی بعد، با پایان یافتن جلسه محاکمه، متهم به زندان منتقل شد و قاضی ناصری، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین، اعلام کرد که رأی دادگاه درخصوص این پرونده تا یک هفته دیگر اعلام خواهد شد.

این گزارش حاکی است، قاتل سریالی قزوین جنایات خود را از اردیبهشت سال گذشته شروع کرد. او در مدت حدود یکسال 5 زن میانسال و سالخورده را بعد از سوار کردن به مینی‌بوس سبز رنگ خود به قتل رساند و سرانجام در اردیبهشت امسال از سوی پلیس دستگیر شد.

کد خبر 117265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز