سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
۰ نفر

در عملیات دوشنبه‌شب پلیس، 100 نفر از اراذل و اوباش پایتخت دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا

به گزارش فارس، سردار ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران، در جمع خبرنگاران قرار گرفت تا عملیات دوشنبه شب پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش پایتخت را تشریح کند.او گفت: در این عملیات با اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف برخورد شد که طی آن 100 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه 94 نفر از دستگیرشده‌ها مرد و 6 نفر زن هستند افزود: مأموریت پلیس در 6 ماهه اول امسال بحث برخوردهای کلی بود و در 6 ماهه دوم بحث امنیت محله‌ای مطرح است. وی اظهار داشت: این طرح‌ها سبب می‌شود مردم احساس امنیت بیشتری کنند و در راستای این طرح 400 نفر شناسایی شده‌اند که در شب‌های آینده دستگیر خواهند شد. سردار ساجدی‌نیا افزود: هماهنگی‌های لازم نیز با مجموعه قضایی صورت گرفته که پس از تحویل این اراذل با آنها برخوردهای لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: 9 قبضه سلاح گرم، تعداد زیادی سلاح سرد و چندین دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، چندین دستگاه گوشی و تعدادی گاز اشک‌آور در عملیات دوشنبه شب گذشته از متهمان ضبط شد. رئیس پلیس تهران یادآور شد: در این عملیات همچنین 40کیلو و 850 گرم مواد‌مخدر صنعتی شیشه از یک باند ضبط شد که در این رابطه نیز 4 زن و 7 مرد دستگیر شدند.

تشکیل پرونده

سردار ساجدنیا گفت: بیشتر افرادی که شب گذشته دستگیر شدند، اراذل و اوباش درجه یک شناخته‌شده هستند و برای تمامی آنها پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این افراد حتی بعد از آزادی در طرح کنترل مجرمان، تحت نظر قرار می‌گیرند و باید خود را در موعد مقرر به کلانتری‌ها معرفی ‌کنند. به گفته سردار ساجدی‌نیا، اکثر دستگیرشدگان بین 19‌تا 30 سال سن دارند.

کد خبر 119807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز