همشهری آنلاین: علی دایی پس از باخت تیمش مقابل استقلال معتقد است داور سر پرسپولیس را برید.

daee

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شصت و نهمین شهرآورد تهران گفت: من به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. خوشبختانه همه بازی را دیدند. دوباره داوری را دیدند، گل اول ما را به اشتباه آفساید گرفتند، من نمی‌دانم این چه آفسایدی بود؟ چه آفسایدی گرفتند؟ متاسفم که بچه‌های ما این همه زحمت کشیدند؛ اما نتیجه این شد. ما نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و در زمین استقلال بازی کردیم. واقعا حرفی برای گفتن ندارم.

 علی دایی که با صدای گرفته با گزارشگر تلویزیون صحبت می‌کرد، ادامه داد: عین آب خوردن گل سالم ما را نگرفتند. یک نفر به من بگوید که چه اتفاقی افتاد؟ بگویید چه اتفاقی افتاد؟

 در این لحظه گزارشگر گفت که داور آفساید گرفت و دایی ادامه داد: چه آفسایدی؟ چقدر تصمیم اشتباه؟ همین تصمیم‌های اشتباه است که ما را شرمنده مردم می‌کند. چگونه بازیکنان من جواب مردم را بدهند. مگر می‌شود چنین اشتباهی را کرد. بازی قبلی افشاریان سر تیم ما را برید، الان هم این‌طور شد. اگر گل ما را می‌گرفتند، ما گل بعدی را هم می‌زدیم. در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم، دیگر نمی‌دانم باید چه کنم. نمی‌دانم باید چکار می‌کردیم تا گل بزنیم.

 کاپیتان اسبق تیم ملی و تیم پرسپولیس با اشاره به زحمت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری کشیده‌اند، یادآور شد: این همه کار می‌کنیم، آخرش هم اشتباه می‌کنند و می‌گویند ببخشید. این شکست به هیچ وجه حق ما نبود. شاید در بازی ملوان آن نتیجه حق ما بود، ما در آن بازی بد بازی کردیم؛ اما این بازی را ما خوب انجام دادیم. گل می‌زنیم و این‌طور آفساید می‌گیرند، چکار کنیم؟ در نیمه دوم استقلال تنها یک موقعیت داشت، ما قبل از بازی هم به آنها گفتیم که فقط هافبک‌های استقلال ضربه چیپ می‌زنند و توپ را به پشت دفاع‌های ما سانتر می‌کنند. در لحظات اول مدافعان ما محو بازی بودند؛ اما در ادامه بازی و در نیمه دوم بازی بهتر شد؛ اما باز هم دقیقه 91 گل خوردیم. اصلا نمی‌دانم چطور بگویم که چه اتفاقی افتاد. این سه، چهار بازی است که دقیقه آخر گل می‌خوریم در حالی که خوب بازی می‌کردیم.

کد خبر 118419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز