یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت شیث رضایی طبق نظر علی دایی و فنی بوده است.

شیث رضایی

منصور بیگ محمدلو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با محرومیت شیث رضایی از حضور در تمرینات اظهار کرد: قرار بود که علی دایی عملکرد فنی بازیکنان را در دو بازی ملوان و استقلال بررسی کند و نتیجه را به باشگاه اعلام کند. طبق نظر دایی، شیث رضایی تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که کمیته انضباطی تشکیل جلسه دهد و حکم خود را در این زمینه اعلام کند، از حضور در تمرین پرسپولیس محروم است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا شیث تنها به دلیل مسائل فنی از تمرین کردن محروم شده است، گفت: آنچه که اعلام کرده بودند، مسائل فنی بود. به هر حال می‌دانیم که خود دایی که از افتخارات فوتبال ماست و بر کار خود نیز احاطه دارد، باید جوابگوی مسائل فنی باشد و من فکر می‌کنم که این کار با هماهنگی با کاشانی صورت گرفته چرا که کاشانی هم نظر سرمربی خود را اعمال می‌کند.

 بیگ محمدلو در مورد این شایعه‌ که حضور دو تن از بازیکنان پرسپولیس در یک مهمانی شبانه باعث این محرومیت شده، عنوان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم دلیل این محرومیت فنی بوده است و از این موضوع نیز هیچ خبری ندارم. فعلا بحث ممنوعیت تمرین رضایی قطعی است و باید صبر کنیم تا با برگزاری جلسه کمیته انضباطی، وضعیت او مشخص شود.

 وی در رابطه با اینکه جلسه کمیته انضباطی باشگاه‌ها چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: به دلیل آن که علی دایی فردا در ایران نیست، هدایت تمرین فردا بر عهده حسین عبدی است، به همین خاطر احتمالا جلسه کمیته انضباطی باشگاه که معمولا دوشنبه‌ها تشکیل می‌شود، فردا برگزار نشود چرا که عبدی یکی از اعضای کمیته انضباطی است و باید جلسات با حضور او برگزار شود.

 مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس با این شرایط اگر جلسه‌ی کمیته انضباطی تشکیل نشود، شیث در دو بازی جام حذفی مقابل نفت محمودآباد و لیگ برتر برابر ذوب آهن حضور نخواهد داشت، گفت: قاعدتا اگر جلسه‌ی کمیته انضباطی تا هفته بعد تشکیل نشود، شیث نمی‌تواند در این دو بازی حضور پیدا کند.

 وی در رابطه با نتیجه پرونده محمد پروین نیز گفت: رای پرونده محمد پروین صادر شده اما به دلیل تعطیلی تمرین و برای این که پس از اعلام آن مشکل خاصی پیش نیاید، آن را فردا اعلام می‌کنیم.

کد خبر 118591
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز