همشهری آنلاین: استقلال تهران در دربی بزرگ کشور توانست با گل دقیقه 90 فرهاد مجیدی پیروز میدان باشد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، بازی با هیجان و سرعت زیاد آغاز شد و در دقیقه 5 محمد نوری گلی را به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

تا دقیقه ده بازی این پرسپولیس بود که میدان داری کرد اما بعد از آن استقلال به خود آمد و با ضد حملات خود سه بار دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کرد. تا پایان نیمه اول بازی برابر دنبال شد.

نیمه دوم را پرسپولیس برتر شروع کرد و به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال خسته شده‌اند اکثر پاس‌های آنها اشتباه بود و تقریبا توپی به سمت دروازه پرسپولیس روانه نمی‌شد. در این نیمه پرسپولیسی‌ها میدان‌دار بودند اما این یتم که در خط حمله خود با مشکل مواجه است نتوانست خطر‌‌های جدی روی دروازه حریف وارد کند فقط یک باز رضایی با محمدی دروازه‌بان استقلال تک به تک شد که سرخ‌پوشان نتوانستد از آن استفاده کنند.

majidi

بازی به پایان خود نزدیک می‌شد که بر خلاف روند کلی بازی و به مانند 4 بازی گذشته سرخ‌پوشان آنان بار دیگر نتیجه بازی را از دست داند. در دقیقه 90 پاس زیبای  جباری در دقیقه 66 به زمین آمده بود به فرهاد مجیدی رسید و این فوروارد تیز هوش که در طول نیمه دوم تقریبا هیچ کاری انجام نداده بود با یک فرار سریع از مقابل دو مدافع  پرسپولیس توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا با این برد تیم استقلال حتی جای پرسپولیس را در جدول گرفته و به رده دوم صعود کند.

پرسپولیس که لیگ را خوب شروع کرده بود در 5 بازی اخیر خود تنها سه امتیاز گرفته است و همه امتیازات این بازی‌ها را در دقایق آخرین بازی از دست داده است. کادر فنی پرسپولیس نتوانسته است برای این معضل چاره‌ای بیاندیشد.

کد خبر 118413
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز