همشهری آنلاین: نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این که جریان فتنه و سلطه‌گران خارجی در تلاشند تا اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را با مشکل مواجه کنند، از نامه کمیسیون متبوعش به رئیس‌جمهور برای اطلاع‌رسانی دقیق درباره این قانون از طریق رسانه‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه صبح امروز اعضای هیئت رئیسه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با حضور معاونان وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات بررسی و در این خصوص بحث و تبادل‌نظر شد.

وی افزود:‌ در این جلسه پس از بحث و بررسی جوانب و ابعاد مختلف اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و به موقع مردم از نحوه اجرای این قانون و متوجه کردن خواص کشور برای اطلاع‌رسانی بیشتر مردم در این باره از سوی آنان، تأکید شد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: هم‌اکنون جریان فتنه و سلطه‌گران خارجی در تلاشند تا قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور اجرا نشود و به سرانجام نرسد و اگر هم اجرای آن در کشور آغاز شد، این طرح با چالش مواجه شود.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی به همین دلیل امروز نامه‌ای را به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری نوشت تا وی از طریق رسانه ملی و قبل از آغاز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، اطلاع‌رسانی گسترده و دقیقی را در این زمینه انجام دهد و مردم را در جریان نحوه اجرا و ابعاد مختلف این قانون قرار دهد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در خاتمه به دیگر موارد مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح کرد که در این جلسه همچنین نماینده وزارت کشور، گزارشی از حادثه تروریستی سنندج ارائه داد.

 

کد خبر 118041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز