مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: به مناسبت روز عید فطر در پارک‌های محله‌های تهران از روز عید فطر به‌مدت 3 شب و 3 روز جشن‌های مغفرت برگزار می‌شود و همچنین در 21 نقطه از شهر برنامه‌های نورافشانی به انجام می‌رسد.

fire crackers

عبادالله رمضانی در مورد برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران برای روز عید سعید فطر با بیان این مطلب که عید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی به شمار می‌رود که مسلمانان پس از شکرانه یک ماه روزه‌داری آن را بر پا می‌دارند، اظهار داشت: شهرداری تهران نیز برنامه‌های متعددی در مراکز فرهنگی، اجتماعی، ورزشی خود برای روز عید فطر درنظر گرفته که یکی از آنها جشن‌های مغفرت است.

وی ادامه داد: جشن‌های مغفرت از روز عید فطر به‌مدت 3 شب و 3 روز در پارک‌های محله‌های مختلف شهر تهران برگزار می‌شود که شامل بخش‌های متنوعی از قبیل جشن‌هایی برای کودکان و برگزاری مسابقات مختلف و برنامه‌های ورزشی است.مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: علاوه بر جشن‌های مغفرت، جشن‌هایی نیز در مساجد محله‌های مختلف پیش‌بینی شده تا به مناسبت عید فطر برگزار شوند.

رمضانی در ادامه از نور افشانی 21 نقطه در شهر تهران خبر داد و گفت: در برخی نقاط شهر تهران، برنامه‌های نور افشانی به‌مدت 3 شب ادامه خواهد داشت. وی عنوان کرد: شهرداری برای روز عید فطر، فضاسازی سیمای بصری شهری را در دستور کار قرار داده که هم‌اکنون در حال انجام است

کد خبر 115700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز