لندن: پخش فیلم زنی که یک گربه را داخل سطل‌زباله می‌اندازد پلیس انگلیس را مجبور به‌حفاظت از خانه او کرده است

cat in a bin

خانم مری‌بیل، 45‌ ساله که از گربه‌ها دل‌خوشی ندارد چند وقت پیش یک گربه را داخل یک سطل زباله انداخت اما یکی از همسایه‌ها فیلم این قضیه را در سایت‌های اینترنتی قرار داد. اکنون این خانم با اعتراض شدید انجمن‌های حمایت از حیوانات روبه‌رو شده است.

مری‌بیل با حضور در اداره پلیس اعلام کرده که حتی از سوی برخی تهدید به‌مرگ شده است! فیلم این قضیه را دوربین‌های مداربسته خانه یکی از همسایه‌ها ضبط کرده و پخش‌شدن آن مری‌بیل را از کار و زندگی انداخته است. انجمن ملی جلوگیری از آزار حیوانات انگلیس قرار است از خانم بیل شکایت کند.

ژست خرس برای عکس یادگاری با گردشگران

پکن: خرس باغ‌وحشی در چین به‌خاطر ژست گرفتن در مقابل دوربین گردشگران، حسابی مشهور شده است. این خرس که به نام تیان‌تیان مشهور است با گردشگرها رفتار بسیار مهربانانه‌ای دارد و به‌راحتی در کنار آنها برای گرفتن عکس یادگاری می‌ایستد و ژست می‌گیرد.

این خرس تا چند وقت پیش در یک سیرک کار می‌کرد اما به‌خاطر داشتن اضافه وزن از کار با دوچرخه بازنشسته شد. اکنون وظیفه اصلی این خرس گرفتن عکس با گردشگران است و خیلی‌ها برای داشتن عکسی همراه با او ساعت‌ها در صف منتظر می‌مانند. این خرس با قرار‌دادن دستش روی نرده یا ژست‌های دیگر تاکنون عکس‌های جالبی گرفته است. گردشگران به‌عنوان جایزه می‌توانند مقداری از غذای تیان‌تیان را به او بدهند.

کوتاه‌نکردن ناخن برای جلوگیری از دعوا

پکن: یک مرد‌چینی برای اینکه دعوا نکند بیشتر از 13‌سال ناخن‌ انگشت‌های دست‌هایش را کوتاه نکرده است! آقای ون‌جیان،41‌ساله می‌گوید زمانی که جوان بوده سر هر مسئله کوچکی وارد درگیری و دعوا می‌شده است. او پس از چند‌بار به زندان افتادن در سن 28‌سالگی تصمیم می‌گیرد سر به راه شود و برای اینکه دیگر دعوا نکند تصمیم می‌گیرد ناخن‌هایش را کوتاه نکند.

او می‌گوید بلند‌کردن ناخن‌هایش باعث شده که او پیش از شروع یک دعوا و مشت‌کردن دست‌هایش کمی فکر کند. طول ناخن‌های ون‌جیان اکنون به بیشتر از 35‌سانتی‌متر رسیده است. رکورد بلندترین ناخن‌های جهان را در کتاب رکوردهای گینس اکنون یک زن آمریکایی در اختیار دارد. طول بلندترین ناخن انگشت دست این خانم 90‌سانتی‌متر است!

قاچاق بچه ببر در چمدان

بانکوک: بچه‌ببر 2‌ماهه‌ای که در چمدان یک‌زن مسافر در تایلند کشف شده بود حالش در مرکز حمایت از حیات وحش این کشور رو‌به‌راه شده است. این زن تایلندی که قصد سفر به خارج از کشور را داشت برای تکان نخوردن این بچه ببر در چمدان مقدار زیادی دارو به او تزریق کرده بود.

این خانم برای گمراه‌کردن مسئولان کنترل بار به‌وسیله اشعه‌ایکس چند عروسک ببر در کنار این بچه ببر واقعی قرار داده بود اما ماموران به وزن نامتعارف چمدان او شک کردند. مسئولان مرکز حیات‌وحش تایلند می‌گویند این بچه ببر در هنگام انتقال به این مرکز به‌خاطر مقدار زیاد داروهای مخدر قادر به‌راه رفتن نبود اما اکنون با مراقبت‌های پزشکی و استفاده از کپسول اکسیژن بهبودی کامل خود را به‌دست آورده است. این زن مسافر تایلندی ممکن است به 4‌سال حبس محکوم شود.

کد خبر 114940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز