برلین: یک پدر آلمانی به‌خاطر بازیگوشی دخترش در باغ‌وحش مجبور شد وارد قفس خرس‌ها شود تا جان او را نجات دهد! قضیه از این قرار است که این دختر 3‌ساله که علاقه شدیدی به خرس‌ها داشت

Toddler attacked by bear

در بازدید از این باغ‌وحش از حصار قفس خرس‌ها بالا رفت و وارد محوطه نگهداری خرس‌های خطرناک آسیایی شد.

پدر 34ساله این دختر هنگامی که متوجه این مسئله شد بی‌درنگ به داخل قفس رفت و دخترش را نجات داد. این پدر و دختر هر دو ‌با حمله خرس‌ها مجروح شده‌اند و در بیمارستان به‌سر می‌برند. ماموران پلیس اعلام کرده‌اند که بی‌توجهی والدین این بچه عامل اصلی این حادثه بوده است. مسئولان باغ‌وحش اعلام کرده‌اند که این دونفر خیلی خوش شانس بوده‌اند که هنوز زنده هستند.

انتقام‌گیری گاو‌ وحشی با پرش میان تماشاگران

مادرید: یک گاو‌خشمگین در اسپانیا به‌میان تماشاگران مسابقات گاوبازی این کشور پرید و دست‌کم 40‌نفر را مجروح کرد! جایگاه تماشاگران این استادیوم گاوبازی ارتفاع بسیار زیادی داشت و توسط نرده‌های آهنی حفاظت می‌شد اما این گاو با پرشی بلند خودش را به پشت این حفاظ‌ها رساند و به تماشاگران حمله کرد. نیروهای امنیتی این استادیوم در حالی که دست و پایشان را به‌خاطر این حمله گم کرده بودند سرانجام بعد از 15‌دقیقه توانستند این گاو نیم‌تنی را کنترل کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد این گاو چند دقیقه بعد از این مسئله کشته شده است.

حامیان حقوق حیوانات مدت‌هاست که با انتقاد شدید از مسابقات گاوبازی اسپانیا خواستار ممنوعیت برگزاری آن شده‌اند. ایالت کاتالونیا نخستین منطقه اسپانیا بود که در ماه گذشته گاوبازی را ممنوع اعلام کرد.

عمل جراحی با نور چراغ‌قوه!

لندن: پزشکان بیمارستانی در انگلیس مجبور شدند با قطع برق، عمل‌جراحی خود روی یک بیمار را با استفاده از چراغ‌قوه ادامه دهند. به گزارش دیلی‌تلگراف، دستگاه‌های برق اضطراری این بیمارستان به‌خاطر مشکل فنی به‌کار نیفتادند و در حالی که جان بیمار تحت‌عمل در خطر بود پزشکان مجبور شدند با استفاده از ده‌ها چراغ قوه،‌عمل جراحی را ادامه دهند.

گفته می‌شود قطع برق این منطقه یکی از برنامه‌های تمرین وضعیت اضطراری بوده است. این اتفاق باعث انتقاد شدید از سازمان ملی بهداشت انگلیس شده است. گفته می‌شود سابقه چنین موضوعی پیش از این هم وجود داشته است اما مسئولان این سازمان توجهی به رسیدگی و تعمیر 2‌ژنراتور برق اضطراری این بیمارستان نکرده‌اند. مسئولان بیمارستان حاضر نشده‌اند جزئیات این عمل جراحی را فاش کنند.

بازگشت از ماه‌عسل با صندلی چرخدار

لندن: حادثه‌ای تلخ باعث شد که یک تازه عروس انگلیسی مجبور به بازگشت از سفر ماه‌عسل خود با صندلی چرخدار شود. این خانم 27‌ساله در حالی که 2‌روز تا پایان مسافرت همراه همسرش باقی مانده بود بر اثر یک حادثه از بالکن هتل در ارتفاع 10‌متری سقوط کرد و به‌خاطر صدمه به‌ستون فقراتش فلج شد. این زوج انگلیسی به‌خاطر مشکلات مالی قصد رفتن به مسافرت پس از عروسی را نداشتند اما میهمانان مراسم برای متعجب‌کردن‌ آنها بلیت مسافرت به یکی از جزایر یونان را به آنها هدیه کردند.

این زوج انگلیسی بدون اینکه پول اضافه‌ای در اختیار داشته باشند به این مسافرت رفته بودند و به همین خاطر برای هزینه‌های بیمارستان در یونان با مشکلات جدی مواجه شدند. سرانجام با کمک افراد خیر، پول مورد نیاز این زوج فراهم شد و قرار است درمان این خانم در انگلیس ادامه پیدا کند.

کد خبر 114317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز