شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

واشنگتن: یک سرویس‌بهداشتی متعلق به جروم ‌دیوید‌سلینجر، نویسنده مشهور آمریکایی در یک سایت اینترنتی با قیمت پایه یک‌میلیون دلار به‌حراج گذاشته شده است!

Dj Salinger

گفته می‌شود این سرویس‌بهداشتی از صاحبان فعلی خانه سلینجر، نویسنده رمان «ناتور دشت» خریداری شده است. در این حراجی اعلام شده است که به‌همراه این سرویس‌بهداشتی نامه‌ای از سوی مالکان این خانه هم به خریدار ارائه می‌شود که ثابت می‌کند جنس خریداری شده به‌طور حتم متعلق به این نویسنده بوده است. این نویسنده آمریکایی در ماه ژانویه در سن 91‌سالگی درگذشت و مانند هنرمندان مشهور دیگر پس از مرگش اشیای متعلق به وی ارزشی فوق‌العاده پیدا کرده‌اند.

تعیین سرنوشت انتخابات به‌وسیله تمساح!

کانبرا: پس از مشهور شدن پل، هشت‌پای پیشگوی جام‌جهانی فوتبال حالا استرالیایی‌ها برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات این کشور به فکر استفاده از تمساح افتاده‌اند! انتخابات پارلمانی استرالیا که روز گذشته برگزار شد، یکی از حساس‌ترین رای‌گیری‌های این کشور در طول سال‌های گذشته به‌حساب می‌آید.

این تمساح 5‌متری به‌نام هری در عملیات پیشگویی خود که در حضور صدها تماشاگر صورت گرفت چند دقیقه‌ای طول کشید تا غذای خود را از زیر عکس یکی از نامزدهای اصلی پست نخست‌وزیری انتخاب کند. جولیا گیلارد از حزب کارگر و تونی‌ابوت از ائتلاف محافظه‌کار در این انتخابات رقابت نزدیکی دارند. این تمساح اما غذای خود را از زیر عکس خانم گیلارد خورد تا خیال اعضای حزب کارگر کمی راحت شود.

بخشش ویلای 2‌میلیون دلاری

وین: یک مرد ثروتمند در اتریش ویلای 2‌میلیون دلاری خود را به‌خاطر فرار از پول به کارمند ساده یک فروشگاه بخشید. آقای کارل رابدر، تاجر موفق اتریشی چند وقت‌پیش در سایت‌های اینترنتی اعلام کرده بود که این ویلا را با قرعه‌کشی از میان کسانی که حاضرند فقط 99‌یورو صرف امور خیریه کنند هدیه خواهد داد.

آقای رابدر اعلام کرده است که احساس می‌کند دیگر پول نمی‌تواند او را خوشحال و خوشبخت کند و به‌همین خاطر می‌خواهد امور خیریه را در راس برنامه‌های زندگی‌ خود قرار دهد. پس از قرعه‌کشی در میان شرکت‌کنندگان در این طرح سرانجام زنی از آلمان برنده این جایزه ویژه شد. این زن هنگام تماس تلفنی آقای رابدر تصور می‌کرد همه چیز یک شوخی است. پول‌های جمع‌آوری شده از این طرح قرار است صرف امور خیریه شود.

رکورد شکنی رابین هود نوجوان

لندن: یک پسر نوجوان که از زمان بچگی دوست داشت شبیه رابین‌هود باشد توانست در تیراندازی با کمان رکوردشکنی کند. زاک‌کرافورد،14‌ساله توانست در آخرین تلاشش تیر خود را به‌وسیله کمان تا فاصله 500‌متری پرتاب کند. این فاصله 150‌متر از رکورد پیشین این رشته بیشتر است.

زاک کرافورد از 6‌سالگی با دیدن انیمیشن رابین هود تیراندازی با کمان را شروع کرد و تاکنون تمرین‌های سختی را پشت سرگذاشته است. وی تا مدت‌ها کوچک‌ترین عضو تیم‌تیراندازی منطقه محل زندگی خود بود.

این نوجوان امیدوار است با ادامه تمرین‌های خود بتواند در مسابقات المپیک سال 2016‌شرکت کند. زاک کرافورد می‌گوید می‌خواهد تلاشش برای رسیدن به رکورد 600‌متر را ادامه دهد.

کد خبر 114417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز