لندن: یک کشاورز انگلیسی برای موفقیت سگ خود در مسابقات بین‌المللی سگ‌های چوپان از روش عجیبی استفاده کرده است

sheep dog

اما گری، برای اینکه سگش بتواند سرعت بیشتری در این مسابقات داشته باشد از اردک‌ها برای تمرین استفاده می‌کند. وی عقیده دارد که سگش با هدایت و جمع‌کردن اردک‌ها می‌تواند به‌خوبی در این مسابقات از پس گوسفندها بر بیاید.

این کشاورز بیشتر از 2‌ سال است که برای پیروزی در این مسابقات مشغول تربیت این سگ است. اما گری می‌گوید سگ او اکنون تفاوت اردک‌ها و گوسفندها را می‌داند و در برخورد با هر کدام از آنها رفتار و استراتژی ویژه‌ای دارد! او امیدوار است سگش با موفقیت در مسابقات منطقه‌ای انگلیس به رقابت‌‌های جهانی راه‌ پیدا کند.

ترافیک 9 روزه در چین!

پکن: رانندگان چینی بیشتر از 9‌روز است که در یکی از بزرگراه‌های منتهی به‌پایتخت این کشور به‌صورت مداوم با ترافیک بسیار سنگین دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. در تمام روز خودروها به‌ویژه کامیون‌ها برای تردد از این مسیر باید در صفی بیشتر از 100 کیلومتر ساعت‌ها منتظر بمانند. گفته می‌شود دلیل اصلی این مسئله انجام طرح بازسازی این مسیر بدون برنامه‌ریزی مناسب است.

راننده‌های کامیون با اعتراض به سنگینی ترافیک اعلام کرده‌اند که این مسئله ضرر بسیار سنگینی به آنها زده است. رسانه‌های دولتی چین با وعده درباره عادی‌شدن وضعیت ترافیک در این بزرگراه می‌گویند بازسازی این مسیر که بیشتر محل عبور و مرور خودروهای سنگین به‌حساب می‌آید یک مسئله ضروری بوده است. این طرح تا نیمه ماه‌ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

ارسال غذا برای معدن‌چیان گرفتار شیلی

سانتیاگو: امدادگران سرانجام توانستند روز گذشته با استفاده از یک لوله، نخستین محموله مواد‌غذایی را به‌دست 33‌معدنچی گرفتار در عمق 700‌متری زمین برسانند. رسیدن نخستین محموله کمکی به نام کبوتر شامل مواد‌غذایی،قندی و آب به‌دست این معدنچی‌ها باعث خوشحالی فراوان مردم این کشور و خانواده‌های آنها شد و رئیس‌جمهوری شیلی در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که دعاهای مردم، معدنچی‌ها را تنها نمی گذارد.

با اینکه برای سرعت‌بخشیدن به این عملیات نجات، یک مته جدید به‌‌کار گرفته شده است نیروهای امدادی پیش‌بینی کرده‌اند که عملیات نجات این افراد دست‌کم 4‌ماه طول بکشد. هر نوع اشتباه در این عملیات حساس ممکن است باعث ریزش زمین و مرگ این معدنچی‌ها شود.

سرگرمی در هنگام سقوط آزاد!

برلین: یک چترباز آلمانی برای اینکه مهارت خود را در حل یک جورچین نشان دهد دست به اقدام عجیبی زد. لودویگ‌فیتچ پس از پرش از هواپیما در ارتفاع بیش از 4‌هزار و 200‌متر در میان زمین و آسمان روی یک قایق پلاستیکی قرار گرفت و مشغول درست کردن مکعب مشهور روبیک شد. این جوان 29‌ساله در حالی که به‌ارتفاع حدود 1800‌متری رسیده بود سرانجام توانست این سرگرمی را پس از صرف 5/31‌ثانیه مرتب و چترش را باز کند.

لودویگ‌فیچ می‌گوید حسابی از درست‌کردن این جورچین در این وضعیت لذت برده و استرس چندانی هم نداشته است. او همچنین قصد دارد کارهای عجیب‌و‌غریب دیگری را در آینده پس از پرش خود انجام دهد. مکعب روبیک یک جورچین مشهور است که در سال 1974‌ توسط یک پروفسور معماری مجارستانی به نام ارنو روبیک ساخته شد.

کد خبر 114715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز