همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر هدفمندی یارانه​ها در وزارت رفاه و تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت ثبت قانونی ازدواج​ها گفت: برای نحوه ثبت نام کسانی که به تازگی ازدواج کرده​اند، از پنجم شهریور در سایت رفاهی اطلاع رسانی می​شود.

یارانه

به گزارش واحد مرکزی خبر، افشین کیانی در مصاحبه با رادیو در خصوص خانوارهایی که تعداد افراد آنها تغییر کرده است، افزود: مرکز آمار قول داده است این تغییرات را اول شهریور به طور خودکار به روز کند.

وی اضافه کرد: درباره ثبت نام موارد بدسرپرست و خانوارهایی که در آستانه متارکه هستند، قبل از20 شهریور اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کیانی همچنین گفت: کسانی که در گذشته فرم اطلاعات اقتصادی خانوار پرکرده‌اند، در صورتی که اطلاعاتشان در سایت رفاهی موجود نباشد، باید با شماره‌ای که مرکز آمار ایران اعلام کرده است، تماس بگیرند.

وی درخصوص اعلام شماره حساب گفت: بهتر است هموطنان شماره حساب کارت‌های عضو شبکه شتاب را اعلام کنند در غیر این صورت باید حساب سرپرست خانوار، حساب متمرکز بانکی باشد.

کیانی افزود: هم اکنون در همه استان‌های کشور، امکان مراجعه به سایت و اعلام شماره حساب سرپرست خانوار وجود دارد.

وی همچنین گفت: طبق قانون، این طرح هدفمندسازی یارانه‌ها شامل همه افراد ایرانی می‌شود و افرادی که در خارج از کشور هستند، می‌توانند بطور اینترنتی ثبت نام کنند.

کد خبر 114263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز