همشهری آنلاین: ایران به مقام‌های اول رشته قرائت، حفظ و مقاله نویسی بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دست یافت

 به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین دوره مسابقات        بین‌المللی قرآن کریم، در این دوره از مسابقات که از 18تیر با شرکت نمایندگان60کشور آغاز شد دکتر مسعود نیک دستی مقام اول این رشته را از آن خود کرد.

بر اساس رای هیئت داوران در این رشته علی عبدالله داود محمد از تانزانیا، فتح الله وحیودین از اندونزی، انور بن حسین از مالزی و عبدالله احمد حسن از کویت به ترتیب مقامات دوم تا پنجم را از آن خود کردند.

بر اساس رای هیئت داوران بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته حفظ نیز علی رجبی از جمهوری اسلامی ایران به مقام اول دست یافت.

در این رشته مهدی محمد خلیل از عراق، بدر عبدالحفیظ حد از لیبی، مد جادی عیسی از الجزایر و محمود سید علی سید احمد از کویت به ترتیب به مقامهای دوم تا پنجم این رشته دست یافتند.

همچنین در بخش مقاله نویسی بیست و هفتمین دوره بین‌المللی قران کریم؛

قاسم بستانی از ایران رتبه اول، زهرا قاسم نژاد از ایران رتبه دوم، حمید رضا ایمانی فر از ایران رتبه سوم، عماد الشریفین از اردن رتبه چهارم، محمد نوشاد از بنگلادش رتبه پنجم این بخش را کسب کردند.

کد خبر 111656

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز