همشهری آنلابن: استاندار تهران گفت: افتتاح حساب برای پرداخت یارانه‌های نقدی مردم این استان در راستای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از مرداد 89 به بعد آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضی تمدن در ورامین افزود: کار ستاد هدفمند کردن یارانه ها در استان تهران شروع و این ستاد در تمام شهرستانهای استان تهران نیز تشکیل شده است.

وی یادآور شد: یارانه ها به سه دسته تقسیم خواهند شد که 50 درصد آنها به صورت نقدی به مردم پرداخت می شوند، 30 درصد این یارانه ها به واحدهای تولیدی برای جبران افزایش قیمت ها تعلق می گیرد و 20 درصد باقیمانده مختص طرحهای عمرانی استان تهران است.

200 هزار تهرانی هنوز فرم پر نکرده اند

مدیر ارشد استان تهران افزود: در این راستا باید سه میلیون و 900 هزار خانوار فرمهای اطلاعات اقتصادی را تکمیل می کردند که سه میلیون و 700 هزار خانوار این کار را انجام دادند و 200 هزار خانوار به هر دلیلی فرمها را پر نکردند.

وی تأکید کرد: اطلاعات خانوارهای استان تهران به مرکز آمار ایران ارسال شده و در حال حاضر منتظر دستور افتتاح حساب برای مردم هستیم که این امر از مرداد ماه به آن طرف صورت خواهد گرفت.

پرداخت نقدی یارانه ها به مردم از نیمه دوم سال 1389 آغاز می شود

این مسئول افزود: پرداخت نقدی یارانه ها به مردم، طبق برنامه ریزی دولت، از نیمه دوم سال 1389 آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمند کردن یارانه ها، انقلابی در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد خواهد کرد و عدالت اقتصادی در میان مردم حکمفرما خواهد شد.

تمدن افزود: طبق تأکید رئیس جمهور و تلاشهایی که صورت گرفته، این قانون باید درست اجرا شود تا منفعت این جراحی بزرگ اقتصادی کشور، به مردم برسد و آنها از مزایای قانون هدفمند شدن یارانه ها بهره کافی ببرند.

کد خبر 111526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز