همشهری آنلاین: برپایی 80 نشست تخصصی در زمینه حمل و نقل و ترافیک همزمان با برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، برنامه‌ریزی شده است.

بنا به گفته دکتر محمود صفارزاده مشکلات کلان شهرها، تعیین نگرش ترافیکی و عوارض سنجی ترافیکی، نحوه استفاده از مکانیزم توسعه پاک در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل سازی آلودگی هوای تهران به وسیله نرم افزار،از موضوع‌های کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس است.

تجزیه و تحلیل تحقیقات و ارائه جمع بندی فعالیت های انجام شده طی یک سال گذشته  نیز از دیگر برنامه های دهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران خواهد بود.

حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل و نقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل و نقل، مدیریت سیستم های حمل و نقل، آموزش و فرهنگسازی ترافیک، قوانین و مقررات ترافیکی و نقش سازمان ها در مدیریت ترافیک، محورهای اصلی دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران به شمار می آیند.

گفتنی است کنفرانس موردنظر در روزهای دوم و سوم آذر ماه  امسال زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 109744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز