همشهری آنلاین: در صورتی که خبر ورود زیردریایی هسته ای اسرائیل به منطقه خلیج فارس صحت داشته باشد مسئولان مربوطه باید فورا نسبت به این مسئله حساسیت جدی نشان دهند.

علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبر یک هفته نامه انگلیسی مبنی بر ورود سه زیر دریایی رژیم صهیونیستی مجهز به سلاح هسته ای به خلیج فارس ضمن محکوم کردن این اقدام غیر قانونی رژیم صهیونیستی گفت: در صورتی که خبر ورود زیردریایی هسته ای اسرائیل به منطقه خلیج فارس صحت داشته باشد این به معنای تهدید امنیت منطقه خلیج فارس است.

وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه ضمن بررسی این خبر باید فورا نسبت به این مسئله حساسیت جدی نشان داده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این تهدید امنیتی در منطقه بکار گیرند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نقش جمهوری اسلامی ایران را در حفظ امنیت منطقه خلیج فارس بسیار موثر ارزیابی و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با داشتن تسلیحات هسته ای به عنوان عامل ناامنی، پیوسته امنیت منطقه را تهدید می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از پیشنهاد دهندگان تشکیل خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای بوده است به طوری که در اجلاس بازنگری ان.پی.تی در نیویورک نیز بر این نکته پافشاری کرد گفت: آمریکا همانند همیشه از مخالفان سرسخت خلع سلاح هسته ای بوده به طوری که با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی بیشترین نقش را در نا امنی منطقه داشته است.

بروجردی هشدار داد: رژیم صهیونیستی باید بداند که جمهوری اسلامی ایران همواره نسبت به امنیت منطقه خلیج فارس نهایت حساسیت را دارد و به هنگام اقدامات لازم را برای دفاع از منطقه خلیج فارس انجام خواهد داد.

کد خبر 108669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز