سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

رم: سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر ایتالیا که فساد اخلاقی‌اش دیگر شهره خاص و عام است بالاخره توافق مالی با همسر سابقش برای طلاق را فاش کرد.

برلوسکنی روز گذشته در یک گفت‌و‌گو اعلام کرد که قرار است ماهی371 هزار دلار به ورونیکا، همسر سابقش نفقه پرداخت کند! ورونیکا لاریو سال گذشته پس از افشاگری رسانه‌ها درباره ارتباط نخست‌وزیر ایتالیا با یک دختر 17‌ساله درخواست طلاق کرد.

وی در ابتدا خواستار پرداخت ماهانه بیش از 4میلیون دلار نفقه شده بود اما با بخشش یک ویلای بسیار بزرگ در حومه میلان از سوی برلوسکنی این مبلغ را پایین آورد! برلوسکنی قرار است حقوق 20 کارمند این ویلا را هم پرداخت کند.

خالکوبی، دزد را لو داد

کلرادو : ماموران پلیس کلرادو یک سارق را در این ایالت مثل آب‌خوردن دستگیر کردند. قضیه از این قرار است که شاهدان سرقت از یک خانه به ماموران پلیس اعلام کردند که دزد خالکوبی عجیبی روی لب و چانه‌اش داشته است. همین اطلاعات کافی بود تا ماموران پلیس با بررسی پرونده‌ها بتوانند در عرض فقط چند ساعت به‌راحتی محل مخفی‌شدن این دزد را پیدا کنند.

اداره پلیس کلرادو اعلام کرده است که عبارت «بخش شرقی» به‌وسیله خالکوبی روی لب بالای این متهم نوشته شده است. این متهم اکنون در زندان ایالتی به‌سر می‌برد و تحقیقات پلیس نشان داده است که وی با یک پرونده قاچاق مواد مخدر هم مرتبط است. ماموران پلیس می‌گویند چهره این متهم با خالکوبی‌اش آنقدر عجیب است که دیگر کسی او را فراموش نخواهد کرد.

انتقام از همسر سابق با لباس عروسی!

آریزونا: یک مرد آمریکایی پس از طلاق تصمیم گرفته است با انجام کارهای عجیب‌و‌غریب با لباس عروسی همسر سابقش از او انتقام بگیرد! کوین کاتر که بعد از 12‌سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده اکنون یک  وب‌سایت  راه انداخته و در آن عکس‌های فعالیت‌های خود را قرار داده است! او در این عکس‌ها از لباس عروسی همسرش برای کارهایی مانند شستن قابلمه،پاک‌کردن کفش، درست کردن مترسک و تمیز‌کردن زمین استفاده کرده است.

کوین کاتر تاکنون 23‌عکس از کارهایش در این وب سایت قرار داده اما می‌خواهد فعالیت‌هایش را به 101‌استفاده مختلف از لباس عروسی برساند! همسر سابق این مرد با انتقاد شدید از این مسئله گفته است او لباس عروسی را به عنوان امانت برای استفاده دختر 9‌ساله‌اش در خانه باقی گذاشته است.

شنا در دریاچه اورست

لندن:  یک مرد انگلیسی با شنا در آب بسیار سرد دریاچه قله اورست برای جلب توجه کشورهای جهان به مسئله گرمایش زمین تلاش کرد. لوئیز گوردن پاگ با 40‌سال سن نخستین انسانی است که جرات کرده است  در نبرد با یخ‌زدن در این دریاچه شنا کند.

لوئیز گوردن پاگ که حالا به «مرد خرس قطبی» مشهور شده است 22 دقیقه و 51 ثانیه توانست در آب بسیار سرد این دریاچه شنا کند. این مرد برای این کار از چند ماه پیش مشغول تمرین بود تا بتواند تکنیک‌های لازم برای شنا در این دریاچه را فرابگیرد.

او می‌گوید: من مجبور بودم برای جلوگیری از سکته قلبی سرعت و مصرف انرژی خودم را کنترل کنم. او تاکید کرده است که یخ‌های رشته کوه‌های  هیمالیا در حال آب‌شدن هستند و جامعه جهانی باید اقدامی جدی برای این مسئله انجام دهد.

کد خبر 108249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز