جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

مسکو: دومای روسیه به دنبال تصویب طرحی است که مسئله پارتی‌بازی برای گذشتن از ترافیک را حل کند!

قضیه از این قرار است که خودرو‌های دولتی روسیه مجهز به آژیر ویژه‌ای هستند که با به صدا در‌آمدن آن می‌توان به‌راحتی از ترافیک سنگین شهر عبور کرد. عده‌ای از اهالی مسکو به تازگی به خاطر اینکه تعداد زیادی از خودروهای دولتی از این امتیاز استفاده می‌کنند، دست به تظاهرات زده بودند. در صورت تصویب  این قانون جدید، رانندگانی که از این آژیر سوء‌استفاده کنند با مجازات سنگینی روبه‌رو خواهند شد. دومای روسیه قرار است در این قانون نام مقام‌های دولتی که به دلیل مسائل امنیتی اجازه استفاده از آژیر را دارند، مشخص کند.

تمرین فولهام در بزرگراه

هامبورگ: بازیکنان تیم فولهام انگلیس مجبور شدند برای دیدار با تیم هامبورگ آلمان در بزرگراه تمرین کنند! تیم فولهام برای برگزاری بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا عازم هامبورگ بود که به خاطر ترافیک، روی هاجسون، مربی این تیم بازیکنان را مجبور به پیاده شدن از اتوبوس و تمرین در میان بزرگراه کرد.

فعالیت آتشفشانی در ایسلند باعث لغو تمامی پروازهای اروپا شده بود و به همین خاطر مسئولان تیم فولهام مجبور شدند برای سفر بازیکنان به آلمان از اتوبوس استفاده کنند. در میان این سفر 24ساعته به خاطر یک تصادف فولهامی‌ها برای 5/3ساعت در ترافیک ماندند که هاجسون از این موقعیت  برای تمرین استفاده کرد. مقام‌های یوفا پیش از این با درخواست تعویق این دیدار مخالفت کرده بودند.

خلاقیت با خاکستر مرده‌ها

آریزونا: یک مرد آمریکایی از علاقه‌مندان به هنر خواسته است که بعد از مردن، خاکستر جسدشان را برای خلق آثار هنری به او اهدا کنند. دانیل کارش این است که تابلوهایی را با استفاده از سنگ،گیاهان و خاکستر موجودات زنده درست ‌کند.

او تاکنون برای کارش از خاکستر حیوانات استفاده می‌کرده است اما حالا به دنبال این است که این کار را با خاکستر انسان‌ها انجام دهد. اورتگا در مقابل تعجب رسانه‌ها از انجام چنین کاری می‌گوید: مطمئن باشید برخی هستند که این کار را انجام دهند.

خواهرزاده من به عنوان  فرد نخست اکنون خاکستر نامزدش را فرستاده است تا با خلق یک اثر برای همیشه روی دیوار خانه‌اش ماندگار شود. وی گفته است برای کسانی که خاکستر را اهدا کنند، یک اثر مجانی خلق می‌کند!

عملیات ویژه بدلکار اتریشی

استریا : عملیات ویژه یک بدلکار اتریشی این روزها حسابی نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. پاول استینر، در برنامه خود از کابین یک گلایدر که با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود خارج شد، روی بال آن حرکت کرد و سپس روی بال گلایدر دیگر رفت. این بدلکار برای جنجالی شدن برنامه خود بعد از این‌کار  روی دماغه گلایدر دوم رفت و دم هواپیمای نخست را که در حالت وارونه در حال پرواز بود، گرفت.

استینر سپس بدلکاری خود را با پریدن از گلایدر و چتربازی در ارتفاع 2 هزار پایی کامل کرد. این عملیات برای تبلیغات یک کارخانه تولید نوشیدنی انجام شد و  گفته می‌شود این بدلکار برای این عملیات یک پول درست و حسابی به جیب زده است؛ هر چند رقم آن جزء اسرار باقی مانده است!

کد خبر 105753

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز