دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

ریکیاویک: حزب یک کمدین در ایسلند در میان شگفتی همه توانست در انتخابات منطقه‌ای این کشور پیروز شود.

جان جنرا، 6 ماه پیش حزب خود را به نام «بهترین حزب» تاسیس کرد و  توانست 7/34‌درصد آرای انتخابات شهرداری‌ها را به‌دست آورد. تمامی  تبلیغات این حزب به‌صورت طنز تهیه شده بود و به‌همین خاطر بسیاری از مردم، بیننده این تبلیغات بودند.

این حزب در تبلیغات خود اعلام کرده است در استخرها حوله رایگان توزیع می‌کند و در فرودگاه یک شهربازی تاسیس خواهد کرد. همچنین «بهترین حزب» وعده داده است که یک خرس قطبی جدید را به باغ وحش کشور اهدا می‌کند.  این حزب با پیروزی در انتخابات 6‌کرسی شورای شهر ریکیاویک را در اختیار دارد.

مجموعه دار خودرو‌های سینمایی

لندن : یک مرد انگلیسی با  هزینه‌ای بیش از 700‌هزار دلار مجموعه‌ای از خودروها و موتورسیکلت‌های فیلم‌های معروف سینما را برای خودش تهیه کرده است. مارک پرکینز،47‌ساله که خودش را طرفدار سینما و خودرو می‌داند در مدت 25‌سال این خودروها را با الهام از تصاویر آنها در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی ساخته است.

او این مجموعه بزرگ را در پارکینگ خانه‌اش نگهداری می‌کند اما اکنون با اعتراض خانواده‌اش تصمیم گرفته است بخشی از این مجموعه را در یک حراجی به فروش برساند. آقای پرکینز می‌گوید در این حراجی که قرار است به‌زودی برگزار شود، موفق خواهد شد خودرو بتمن را با قیمت بیش از 60‌هزار دلار بفروشد. وی می‌گوید ترجیح می‌دهد یک فرد علاقه‌مند از رانندگی با آنها لذت ببرد.

اجبار برای انتخاب یک همسر!

پکن: یک مرد چینی مجبور شده است به‌خاطر پیدا شدن همسرش پس از 13‌سال دست به یک انتخاب سخت بزند. قضیه از این قرار است که همسر نخست رن شائوشان  در سال 1997 به‌صورت ناگهانی گم شد  و  این مرد پس از نا‌امید شدن از پیدا‌شدن وی  با یک زن دیگر ازدواج کرد

اما به‌تازگی همسر نخست این مرد پیدا شده است و رن شائوشان برای اینکه مجبور به پرداخت جریمه سنگین چند همسری نشود باید یکی از زن‌هایش را طلاق دهد. مسئولان پلیس می‌گویند زن نخست این مرد 13‌سال در دست باندهای قاچاق انسان بوده است و به‌تازگی نیروهای امنیتی در عملیاتی ویژه موفق به آزادی او شده‌اند. این مرد با وجود اینکه 2همسرش روابط خوبی با یکدیگر دارند، قصد دارد همسر دومش را به‌زودی طلاق دهد.

گربه زشت در جست‌وجوی خانه

منچستر:  یک گربه زشت در انگلیس این روزها پس از رها شدن به‌وسیله صاحبش در جست‌وجوی محلی برای زندگی است. مسئولان محیط‌زیست انگلیس عقیده دارند که این گربه  به احتمال فراوان طرفداران زیادی نخواهد داشت و به‌همین خاطر خودشان مجبور هستند به فکر جایی برای او باشند.

گفته می‌شود این گربه باعث ترس گربه‌های دیگر می‌شود و به‌همین خاطر مسئولان نمی‌توانند اجازه حضور او را در محل نگهداری حیوانات بدهند. هر سال در کشورهای گوناگون مسابقاتی برای انتخاب زشت‌ترین حیوانات برگزار می‌شود و مسئولان شهر منچستر امیدوارند یک نفر برای بردن جایزه این مسابقه‌ها، نگهداری از این گربه را قبول کند. مسئولان محیط‌زیست همچنین به‌دنبال جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حل این مسئله هستند.

کد خبر 108725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز