یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

بوگوتا: ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر کلمبیا توانسته‌اند یک کاپ جام‌جهانی را کشف کنند که به‌وسیله کوکائین ساخته شده است!

این کاپ که مانند کاپ اصلی جام‌جهانی و به‌طول 36‌سانتیمتر ساخته شده است در فرودگاه پایتخت کلمبیا در میان محموله‌های بار پیدا شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر کلمبیا می‌گوید که  این کاپ به‌همراه وسایل دیگری در یک صندوق چوبی قرار بوده به نشانی‌ای در اسپانیا ارسال شود. گفته می‌شود قاچاقچیان برای ساخت این کاپ دست‌کم از 11‌کیلوگرم کوکائین استفاده کرده‌اند.

مسئولان پلیس می‌گویند که خلافکاران برای در قالب قرار دادن کوکائین آن را با یک ماده  شیمیایی دیگر مخلوط کرده‌اند.

بازی تماشایی خروس‌های فوتبالیست!

پکن:  تب فوتبال این روزها در میان حیوانات هم حسابی داغ است و بازی فوتبال خروس‌های یک زن کشاورز چینی هر روز کلی تماشاگر دارد! 2 خروس این کشاورز با استفاده از پاها و بال‌هایشان به خوبی فوتبال بازی می‌کنند و هر روز نمایش ویژه‌ای در خیابان‌ها دارند.

این خانم کشاورز می‌گوید که وقتی چند سال پیش متوجه علاقه ویژه خروس‌هایش به توپ شده است تصمیم گرفته آنها را برای بازی‌کردن فوتبال آموزش دهد. تربیت این خروس‌ها برای ایفای نقش فوتبالیست‌ها بیشتر از 3‌سال طول کشیده است اما آنها حالا می‌توانند همدیگر را دریبل بزنند و توپ را با تکل  از یکدیگر بگیرند!

تماشاگران چینی حاضرند پول خوبی برای خرید بلیت مسابقه فوتبال این دو خروس بدهند و کار و کاسبی این زن کشاورز دست‌کم تا پایان جام جهانی حسابی سکه است!

بزرگ‌ترین کیک جهان آب شد!

پاریس: بزرگ‌ترین کیک جهان  نتوانست بیش از یک روز در گرمای هوای پاریس برای بازدید مردم باقی بماند. این کیک  به‌نام «برج بدون گرسنگی» با ارتفاع 7‌متر و 82‌سانتی‌متر به‌وسیله  جیلز استاسارت و ژان بوکابیل، سرآشپز و معمار فرانسوی پخته شده است.

خوشبختانه مسئولان کتاب رکوردهای گینس پیش از کج‌شدن کامل این کیک و تبدیل آن  به برج پیزا -از شدت گرما- در محل حاضر شدند و ارتفاع آن را ثبت کردند.  برای درست‌کردن این کیک از  628‌کیلوگرم آرد، 508 کیلوگرم شکر، 350 تخم‌مرغ و 18‌کیلوگرم کره استفاده شده است. سازندگان این برج شیرین مجبور شدند به‌خاطر خطر ریزش، این کیک را از مرکز نمایش «هنرهای معماری پاریس» بسیار سریع به یک سردخانه بزرگ و مجهز منتقل کنند.

نبرد گوساله دو سر برای زنده ماندن

قاهره:  گوساله دو سری که به‌تازگی در شمال مصر به دنیا  آمده در تلاش برای زنده ماندن است. این گوساله به‌خاطر اینکه  سرهایش بر روی بدنش سنگینی می‌کنند هنوز قادر به ایستادن نیست اما پزشکان ابراز امیدواری کرده‌اند که او زنده خواهد ماند.

صبحی الجنزوری، صاحب این گوساله 3‌روزه می‌گوید: پزشکان اعلام کرده‌اند وضعیت جسمی این گوساله از شرایط بحرانی خارج شده و اکنون می‌توان به زنده ماندن این حیوان امیدوار بود. صاحب این گوساله به دنیا آمدن آن را شبیه یک معجزه می‌داند و می‌خواهد هر کاری که از دستش بر می‌آید برای ادامه زندگی این گوساله نادر انجام دهد. مادر این گوساله اکنون بسیار ضعیف شده است و حیوان تازه متولد‌شده اکنون با استفاده از شیشه شیر می‌خورد.

کد خبر 110992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز