شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

لوئیزیانا: یکی از مجریان شبکه ان‌بی‌سی آمریکا هنگام اجرای یک برنامه زنده صبحگاهی مجبور شد یک صبحانه غیر‌عادی بخورد!

قضیه از این قرار است که مارک پاتر، مجری شبکه ان‌بی‌سی در حال اجرای یک برنامه زنده در یک بندر با موضوع نشت نفت در خلیج مکزیک بود که یک مگس سمج کلافه‌اش کرد. این مجری نتوانست هنگام پخش برنامه با حرکت دستش این حشره  را دور کند و مگس وارد دهانش شد و او به‌صورت ناگهانی آن را قورت داد! هر چند مارک پاتر حسابی به خاطر این مسئله عذاب کشید اما مدیران شبکه از شکار چنین لحظه‌ای حسابی خوشحال شدند و چندین بار فیلم این حادثه را به همراه تصاویر سرعت آهسته پخش کردند.

ثبت تخلفات از 4 طرف

لندن :  پلیس انگلیس به‌تازگی یک خودروی جدید را در اختیار ماموران خود قرار داده است که به‌هیچ راننده خلافکاری اجازه فرار از دست قانون را نمی‌دهد. این خودروی جدید دارای دوربین‌های دقیقی در جلو،پشت و دوطرف خود است و به ماموران پلیس اجازه می‌دهد هنگام گشت، تخلفات رانندگان را در هر جهتی ثبت کنند.

پیش از این هم پلیس انگلیس دارای چنین خودروهایی بود اما مدل‌های قدیمی فقط می‌توانستند تخلفات خودرو‌های جلویی را ثبت کنند. خودروی جدید هنگام ثبت  تخلف یک راننده علاوه بر ثبت شماره پلاک خودرو هنگام عبور، چهره راننده را هم در حافظه خود برای استفاده قانونی ذخیره می‌کند. پیش از این برخی راننده‌ها با ثبت تخلفاتشان ادعا می‌کردند که خودرو‌یشان به سرقت رفته است.

شکایت به دلیل هم‌نام بودن

پاریس:  شرکت خودروسازی رنو ممکن است به‌خاطر شکایت یک زن فرانسوی مجبور به تغییر نام یکی از محصولات خود شود.  در حالی که این شرکت قرار است به‌زودی خودروی تمام الکتریکی خود به نام «زو» را به بازار عرضه کند یک خانم 23‌ساله فرانسوی به‌نام  «زو رنو» با گرفتن وکیل به خاطر سوء‌استفاده از نامش از رنو شکایت کرده است.

این خانم در شکایتش اعلام کرده است که عرضه این خودرو می‌تواند زندگی او را به یک کابوس تبدیل کند و به‌هیچ عنوان نمی‌خواهد به‌خاطر یکی بودن اسمش با یک خودرو تا آخر عمرش عذاب بکشد. وکیل خانم رنو هم در نامه‌ای به شرکت رنو پیشنهاد کرده است نام این خودرو را تغییر دهد  چون  بیش از 3‌هزار نفر با نام زو در پاریس زندگی می‌کنند که ممکن است هر لحظه به فکر شکایت بیفتند.

کشیدن هواپیما با پلک چشم

 پکن: مرد چینی موفق شد هواپیمای نیم‌تنی را با پلک چشم‌هایش 5‌متر بکشد. دانگ چانگشنگ که در کشیدن اجسام سنگین با پلک‌هایش تبحر ویژه‌ای دارد این هواپیمای آموزشی را که 559‌کیلوگرم وزن دارد در عرض یک دقیقه 5‌متر کشید و باعث شگفتی تماشاگران شد.

این مرد 50‌ساله چینی پس از کشیدن این هواپیما اعلام کرد که از تمام قدرتش برای این برنامه استفاده نکرده است.  وی استاد هنرهای رزمی به حساب می‌آید و 40 سال  در رشته کونگ فو تمرین کرده است.

دانگ چانگشنگ، پیش از این هم یک خودرو را با پلک‌هایش بیشتر از 9‌متر کشیده بود. دانگ چانگشنگ با کشیدن خودروی 5/1تنی نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده و می‌گوید اکنون به‌دنبال تجربه کشیدن اجسام سنگین دیگر است.

کد خبر 107978

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز