یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

نیویورک: مسئولان قدیمی‌ترین کتابخانه نیویورک یکی از سارقان قدیمی کتاب‌های خود را معرفی کردند: جورج واشنگتن، نخستین رئیس جمهوری آمریکا.

گزارش مسئولان نشان می‌دهد که جورج واشنگتن در سال 1789کتابی را از این کتابخانه قرض گرفته که هیچ وقت آن را بازنگردانده است. براساس حساب و کتاب صورت گرفته، رئیس جمهوری آمریکا به خاطر 221 سال تاخیر بیشتر از 300 هزار دلار جریمه به کتابخانه بدهکار است.

مسئولان شهر نیویورک اما می‌گویند نمی‌خواهند برای گرفتن این جریمه شکایت کنند بلکه فقط تمایل دارند که کتابی که جورج واشنگتن آنرا گرفته است صحیح و سالم به محل اصلی خود برگردد.

پوشش تلویزیونی مسابقه قل دادن پنیر

کوپرهیل: مسئولان محلی انگلیس برای ادامه برگزاری یک مسابقه عجیب و پرطرفدار در این کشور به فکر پوشش تلویزیونی آن افتاده‌اند. در این مسابقه عجیب که هر سال در تپه‌های منطقه کوپرهیل برگزار می‌شود داور مسابقه یک قطعه پنیر بزرگ گرد را از بالای تپه به پایین قل می‌دهد و صدها شرکت‌کننده برای گرفتن این پنیر و برنده شدن در مسابقه، سخت تلاش می‌کنند.

هر سال بیش از 15هزار نفر از نقاط مختلف برای دیدن این مسابقه به کوپر هیل می‌روند که این استقبال زیاد امسال باعث لغو این رقابت شد. مسئولان امیدوار هستند با پخش مستقیم این مسابقه روی نمایشگرهای بزرگ در شهرهای اطراف بتوانند از هجوم جمعیت جلوگیری کنند و برگزاری این مسابقه را ادامه دهند.

حبس در خانه از ترس قرقاول

لندن: یک پیرمرد 72 ساله انگلیسی چند هفته‌ای است که به خاطر ترس از یک قرقاول نمی‌تواند خانه‌اش را ترک کند! قضیه از این قرار است که این مرد بیچاره هر وقت می‌خواهد از خانه بیرون بیاید مورد حمله قرقاول خشمگین همسایه قرار می‌گیرد و مجبور به بازگشت به خانه می‌شود.

این قرقاول به محض اینکه متوجه قصد آقای جان تاکر می‌شود به هر وسیله‌ای از جمله نوک‌زدن راه او را سد می‌کند. این مرد که اتفاقا خودش پرنده شناس است می‌گوید تاکنون شاهد چنین مسئله‌ای نبوده است. این قرقاول معمولا جلوی در ورودی خانه آقای تاکر کشیک می دهد و این پیرمرد 72‌ساله تاکنون چندین بار مجبور شده است برای رفتن به خانه بچه‌هایش از پنجره خانه فرار کند!

نقاشی‌های عجیب وال هنرمند

پکن : نقاشی‌های یک وال در چین این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده است. مسئولان باغ وحش پکن می‌گویند اولین بار وقتی که این وال قلم موی جا مانده یکی از بازدید کنندکان را به دهانش گرفته است متوجه استعداد او در نقاشی شده‌اند.

این وال علاقه بسیار زیادی برای نقاشی دارد و به همین خاطر مربی او باید هر روز چند ساعتی کاغذ‌‌های سفید را جلویش بگیرد تا این حیوان هنرمند بتواند نقاشی کند. چند وقت پیش هم خبرهایی از نقاشی کشیدن یک فیل در تایلند منتشر شده بود.

گفته می‌شود این فیل تصویری از خودش هم کشیده است که در نوع خود منحصر به فرد به حساب می‌آید. گردشگران زیادی برای تماشای این فیل به تایلند می‌روند و به همین خاطر برخی می‌گویند او با آموزش مجبور به نقاشی شده است.

کد خبر 105411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز