مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: عملیات اجرایی احداث تقاطع بزرگراه نیایش و بزرگراه سئول تا پایان بهمن ماه سال جاری به اتمام می رسد.

مسعود نصرآزادانی مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : عملیات اجرایی احداث این تقاطع با سرعت زیادی در حال پیگیری است و هم اکنون عملیات احداث 8 دهانه از پروژه به اتمام رسیده و دو دهانه دیگر در دست ساخت است .
نصر افزود : پس از اتمام عملیات اجرایی احداث دهانه های پل نیایش - سئول ، انحراف مسیر خودروها از بزرگراه نیایش صورت می گیرد تا قسمت اصلی پل بر روی این بزرگراه ساخته شود .
وی ضمن بیان آنکه برآورد اولیه هزینه پروژه حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، گفت: پل تقاطع سئول- نیایش از 9 جدول مجزا تشکیل شده و دهانه پل بین 20 تا 30 متر خواهد بود.
وی افزود: این پروژه علاوه بر پل دارای 4 راستگرد و یک دور برگردان است و طول پل اصلی سئول حدود 287 متر خواهد بود.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران تصریح کرد: احداث این پروژه باعث روان شدن ترافیک در خیابان ولیعصر(عج) ، بزرگراه نیایش ، چمران و کردستان خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : همچنین بهره برداری از این پروژه باعث از بین رفتن توقف خودروها در ورودی خیابان سئول و مقاطع موازی با آن خواهد شد .
نصر همچنین افتتاح تقاطع نیایش-  کردستان را در کاهش ترافیک منطقه بسیار موثر دانست و تصریح کرد : با افتتاح پروژه تقاطع نیایش – سئول بار ترافیکی شریان های شرقی – غربی تعدیل می شود .
کد خبر 10551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز