سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۴:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: بیمه طلایی فرهنگیان از اول اردیبهشت در سراسر کشور اجرا می‌شود

حاجی بابایی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه فرهنگیان با پر کردن     فرم‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود می‌توانند برای بیمه طلایی خود و افراد تحت تکفل اعلام آمادگی کنند، افزود: سقف این بیمه به جز در موارد محدود باز است.

وی گفت: هزینه‌های مربوط به ویزیت، داروخانه، کلینیک، پاراکلینیک و پروتز از طریق این بیمه پرداخت می‌شود.

حاجی بابایی افزود: در بیمه طلایی فرهنگیان در خصوص 10 بیماری صعب العلاج همچون سرطان‌ها و MS سقف باز است به طوری که هر مقدار هزینه درمان فرهنگیان شده باشد بیمه پرداخت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص دندانپزشکی سقف استفاده از این بیمه برای هر نفر خانواده 200 هزار تومان است، همچنین 50 هزار تومان نیز برای خرید عینک در نظر گرفته شده است.

وی هزینه‌های مربوط به آمبولانس در محدوده‌های شهرها و خارج از شهر را که بیمه پرداخت می‌کند به ترتیب 60 و 100 هزار تومان اعلام کرد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه بیمه طلایی فرهنگیان در جهت عزت و کرامت معلمان اجرا می‌شود گفت: کارت بیمه طلایی فرهنگیان 15 اردیبهشت به مناسبت هفته معلم در مراسمی با حضور رئیس جمهور تقدیم فرهنگیان می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری این بیمه از محل هدفمند کردن هزینه‌ها در آموزش و پرورش تأمین می‌شود گفت: 50 درصد هزینه این بیمه را فرهنگیان و 50 درصد دیگر از محل امور رفاهی معلمان تأمین خواهد شد.

حاجی بابایی درخصوص بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نیز گفت: مراحل مقدماتی اجرای این بیمه طی شده است و به زودی این تسهیلات در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد.

کد خبر 105498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز