جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات استخدام 40 هزار نیرو در آموزش و پرورش گفت:

جدول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حال نهایی‌شدن است و دفترچه نحوه برگزاری آزمون به‌زودی منتشر می‌شود. اسدالله اسدی گرمارودی در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر افزود: گزارش کامل نحوه برگزاری آزمون پس از تکمیل شدن توسط وزیر آموزش و پرورش اعلام می‌شود. پیش از این وزیر آموزش و پرورش از استخدام 40 هزار معلم از طریق برگزاری آزمون خبر داده و گفته بود که این معلمان از سال تحصیلی 90-89 کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات برگزاری آزمون نیز گفت: پس‌از اعلام رسمی برگزاری آزمون از طریق جراید عمومی، آن را در 2 مرحله عمومی و تخصصی برگزار می‌کنیم و سپس از پذیرفته شدگان آزمون مرحله دوم مصاحبه و گزینش به عمل می‌آید و پس از آن نیز دوره‌های کوتاه مدت تربیت مدرس را برای آنها برگزار خواهیم کرد.

اسدی گرمارودی در پاسخ به این سؤال که  آیا دارندگان مدرک کاردانی نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند؟ افزود: طبق مصوبه مجلس، تنها افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند می‌توانند در آموزش و پرورش استخدام شوند، بنابراین افراد با مدرک کاردانی نمی‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

کد خبر 104642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز