یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه اجتماعی - علی‌اصغر محمدی: با آنکه اغلب دانش‌آموزان تهرانی از ناهنجاری‌ قامتی رنج ‌می‌برند، آموزش و پرورش به جای بازگشایی مراکز شناسایی ناهنجاری‌های قامتی، پیشگیری از ناهنجارهای قامتی را به مدیران آموزش می‌دهد

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران به خبرگزاری فارس اعلام کرد: امسال پیشگیری از ناهنجارهای قامتی دانش‌آموزان به 6 هزار نفر از مدیران مدارس شهر تهران ارائه می‌شود.

محمد بنیادی بر این باور است که بحث ناهنجارهای قامتی دانش‌آموزان یک بحث تخصصی است و همچنین نظام تعلیم و تربیت با توجه به این امر می‌تواند در رشد و نمو دانش‌آموزان مؤثر باشد.

وی اظهار کرد: سازمان آموزش و پرورش شهر تهران همه عواملی را که می‌تواند در رشد‌ دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد به مدیران و مربیان بهداشت مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران آموزش داده‌است.

همچنین کمبود بودجه موجب شده تا فعالیت کانون‌های حرکات اصلاحی و شناسایی ناهنجاری‌های اسکلتی که در مناطق 2، 5، 10، 14و 19 آموزش و پرورش شهر تهران راه‌اندازی شده‌بود متوقف شود. پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش شهر تهران پیش از آنکه به فکر آموزش مدیران مدارس باشد، کانون‌های حرکات اصلاحی و اصلاح ناهنجاری‌های قامتی دانش‌آموزان را بازگشایی کند. البته منکر آموزش مدیران مدارس نیستیم.

کد خبر 104828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز