پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

جعفر توزنده‌جانی: آغاز سال نو را که همزمان شد با دوره چهارم باغچه داستان به همه کسانی که قصه نوشتن را دوست دارند و برای شکوفا شدن گل هنرشان تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

چهار دوره است که با شما هستم. در این چهار دوره دوستان نویسنده خوش‌فکر و خوش‌ذوق زیادی یافته‌ام. نویسنده‌هایی که از خواندن قصه‌هایشان لذت می‌برم و همیشه چشم انتظار رسیدن آثار خوبشان هستم. می‌دانم این دوستان اگر به تلاش ادامه بدهند، در آینده نویسنده‌های برجسته‌ای خواهند شد.

با این مقدمه می‌روم سر اصل مطلب. اصل مطلب هم چیزی نیست جز اسامی اعضای دوره چهارم باغچه داستان. در این دوره هم مثل دوره قبل چند نفری از ما جدا شدند و جایشان را به گروه دیگری دادند. آنها که به‌ناچار کنار گذاشته‌ شدند در دوره‌ای که گذشت فعال نبوده‌اند. برایشان هرجا هستند آرزوی موفقیت می‌کنم و به تازه‌واردها خوش‌‌آمد می‌گویم. در سال نو امیدوارم همه شما با قصه‌های تازه‌تان به شادابی باغچه داستان کمک کنید.

و اما اسامی اعضای باغچه:
 تهران: نازنین اخوان، بهمن ایلاتی، ریحانه تهرانی، شیرین جعفری، زهرا جمالی، آیناز حسنلو، ارغوان خلیق‌فر، پارمیس رحمانی، یاسمن رضائیان، فاطمه زلفخانی، علی سازمان پور، رویا سکوتی، سپیده شافعی، شادی‌مجدی‌زاده،شهره مجیدی، مرجان مرندی، فرناز میرحسینی، زهرا مؤیدی‌بنان، مرضیه میرزایی

بوکان: سدرا محمدی
میانه: داود اسماعیلی
کرج: امیرحسین شریفی، مریم بیضایی‌نژاد، سپیده توکلی، نگین‌ حسینی، مینا صیادی، مهتاب قبادی، مهناز محمدی، فریما منشور
اسلام‌شهر: مه‌جبین شیرواندی
پاکدشت: مرضیه کاظم‌پور
پرند: رسول کشاورز
شهریار: مهدی محمدی
قرچک: فاطمه منصوری

ابهر: هانیه زینل‌خانی
شیراز: رؤیا زنده‌بودی
قزوین: مژده مساح، مریم میرزا عبداللهی‌ها
اراک: الهام عظیمی
بابل: هدیه پوررضا
همدان: عباس منتظری‌شاد.

کد خبر 105085

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز