همشهری آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کاهش 42 درصدی تصادفات در محورهای مازندران خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد حسین قبادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات مازندران اظهار داشت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای ایجاد امنیت در روز طبیعت را دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای ایجاد امنیت برای مردم و مسافران را در روز سیزدهم که به نام روز طبیعت نامگذاری شده است، دارد.

 جانشین فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: 13 هزار نیرو در همه مناطق طبیعی و محورهای منتهی به مناطق گردشگری جنگلی و ساحلی حضور همه جانبه خواهد داشت.

قبادی به فعالیت چندین اکیپ گشت ویژه در روز طبیعت استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آخرین نظرسنجی 95درصد مسافران از حضور پررنگ و خوب پلیس در ایام نوروز سال جاری راضی هستند.

وی در بخش دیگری از گزارش خود که در حضور استاندار و مدیر کل اطلاعات مازندران ارائه می‌شد، ادامه داد: به همت مسافران و پلیس 42 درصد تصادفات در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه نوروز سال پیش کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران به فعالیت 110 اکیپ پلیس راه و حضور آنان در 187نقطه حادثه‌خیز محورهای استان اشاره کرد و گفت: کنترل و مراقبت پلیس در محورهای استان سبب کاهش تصادف و حادثه منجر به فوت در استان شده است.

‌بر اساس آخرین آمار تا پایان روز سه‌شنبه دهم فروردین سال جاری افزون بر 9 میلیون و 700 هزار مسافر وارد مازندران شده‌اند.

کد خبر 104026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز