جمعه ۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: تصادفات جاده‌ای با وجود افزایش سفرها، در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

سردار سرتیپ اسکندر مومنی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود:

امروز جمعه 6 فروردین در همه محورهای ورودی و خروجی کشور، ترافیک مشاهده می‌شود زیرا موج اول سفرها پایان یافته است و مسافران درحال بازگشت هستند.

وی با بیان اینکه موج دوم سفرها آغاز شده است و گروه دیگری از هموطنان عازم سفر هستند از مسافران خواست بازگشت از سفر را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند زیرا ترافیک در ساعات پایانی فشرده‌تر خواهد شد.

سردار مومنی همچنین از رانندگان خواست در صورت امکان‌، بازگشت خود را به روز بعد و ساعات آغازین روز موکول کنند.

وی امروز جمعه 6 فروردین همراه گروه خبری واحد مرکزی خبر از جاده‌ای تهران، کرج، قزوین و ورودی جاده چالوس بازدید و با نیروهای پلیس و نمایندگان نهادهای مستقر در جاده‌ها دیدار و گفتگو کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا از تلاش‌های رسانه ملی تشکر کرد و گفت: امسال رسانه ملی با تلاش مضاعف به پلیس کمک کرد که ترافیک روانی را در جاده‌های کشور ایجاد کند.

وی افزود: این رسانه مسئولیت اطلاع رسانی را در روزهای تعطیلی سایر رسانه ها به خوبی عهده دار شد.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه پلیس در روزهای تعطیل به شدت با تخلفات برخورد می‌کند گفت: دیروز 300 خودرو به علت تخلف رانندگان متوقف شد و پس از این هم بدون چشم پوشی با تخلفات خطرساز برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین از مدیران ناوگان حمل ونقل عمومی خواست به هیچ عنوان اجازه حرکت به خودروهای فاقد معاینه فنی ندهند و مانع از رانندگی افراد فاقد صلاحیت و آموزش ندیده در این ناوگان شوند

کد خبر 103871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز