همشهری آنلاین: رییس پلیس راه استان تهران محدودیت‌های ترافیکی محورهای ارتباطی این استان در روز ششم فروردین ماه جاری را اعلام کرد.

سرهنگ "همایون شریفی " روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این محدودیت‌ها با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروزی و به منظور افزایش ظرفیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و ارتقاء ضریب ایمنی آنها در عبور و مرور اعمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در محور کرج - چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه ششم فروردین ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در همین روز تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی کماکان در محور کرج - چالوس و بالعکس تا چهاردهم فروردین ماه جاری ممنوع است.

شریفی گفت :در محور هراز نیز تردد انواع کامیون به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه ششم فروردین ماه جاری از تهران به سمت آمل و بالعکس ممنوع است.

وی اضافه کرد: در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز ششم فروردین ماه جاری از رودهن به سمت آب اسک ممنوع می باشد و از ساعت 15 الی 24 همان روز از آب اسک تا رودهن نیز به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه، تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای آنهایی که حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هستند از ساعت 12 روز پنجشنبه پنجم فروردین تا ساعت 24 روز جمعه ششم فرودین ماه جاری از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

شریفی افزود: در آزادراه تهران - قم نیز تردد انواع وانت بار از ساعت هفت صبح الی ساعت 22 روز جمعه ششم فروردین ماه جاری از دو طرف ممنوع است و رانندگان این گونه وسایل نقلیه می توانند از جاده قدیم قم استفاده کنند.

وی یادآور شد: تا پایان تعطیلات نوروزی تردد انواع موتورسیکلتها در محورهای ارتباطی استان تهران همچنان ممنوع است.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه ‌در مسیرهایی که محدودیتهای ترافیکی اعمال شده باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کرده باشند در غیر این ‌صورت از حرکت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز هنگامی‌ که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود، مجاز به رفت و آمد نیستند.

استان تهران دارای سه هزار و 459 کیلومتر راه است که 904 کیلومتر آن آزاد راه و بزرگراه و مابقی راه‌های فرعی و روستایی هستند.

کد خبر 103812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز