یکشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: سال 88 سال پیروزی‌های بزرگ بود و اگر منحنی حرکت رو به رشد ملت ایران و انقلاب ترسیم شود قطعا سال 88 سال جهش‌های بلند بود

 و به فضل الهی سال 89 نیز سال وفور نعمت و تداوم پیروزی‌های عظیم خواهد بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر احمدی نژاد پیش از ظهر یکشنبه 8 فروردین در دیدار نوروزی اعضای هیئت وزیران و مدیران ارشد نظام با تبریک آغاز سال نو اظهار داشت:

رمز ماندگاری انسان، ارزش‌ها، جمهوری اسلامی و انقلاب امید به شکوفایی بهار حقیقی است، باید باور داشت که امروز در متن حرکت آخرین قرار داریم.

 رئیس جمهور اخلاص و توجه به معنویات را موجب شکوفایی و شتاب گرفتن فعالیت‌ها دانست و گفت: اگر در کارها ناخالصی و آلودگی وجود داشته باشد، علی رغم وجود برنامه ریزی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و امروز عصبانیت شیاطین به خاطر این است که امور کشور سرعت و شتاب بالایی گرفته است.

وی اقدامات انجام شده در سازندگی کشور طی سال‌های اخیر را افتخار آمیز دانست و اظهار داشت: در هر بخشی که با گذشته مقایسه شود موفقیت‌های چند سال گذشته چشمگیر است به گونه‌ای که حتی کسانی که عزت ملت ایران را نمی خواهند صراحتا اذعان کردند که اقدامات دولت در کنترل قیمت مسکن و تورم شاهکار بوده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: پیشبرد آرمان‌های انقلاب، نیازمند روحیه و عمل انقلابی است باید جهان بینی و تئوری های مدیریتی خود را در اداره کشور به کار بگیریم و برای همه امور الگوی برنامه ریزی‌های انقلابی – ایرانی و آرمانی داشته باشیم.

دکتر احمدی نژاد افزود: در مسیر اداره کشور وجود فهم مشترک و باورهای هماهنگ باعث موفقیت در حرکت رو به جلو و خدمت مضاعف به مردم می‌شود.

وی خطاب به مدیران اظهار داشت: باید قدر لحظات فرصت خدمتگزاری را بدانید و در اقدامات سازندگی و عمرانی هماهنگ با یکدیگر عمل کنید. احمدی نژاد افزود: امسال باید با تلاش و همت مضاعف در اشتغال، کشاورزی و صنعت تصمیمات بزرگ و انقلابی اتخاذ شود.

وی همچنین رسیدگی به امور و مشکلات جزیی مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اقدامات و تصمیمات کلان نباید مسوولین را از رسیدگی به مسایل و مشکلات جزیی مردم غافل کند ما نمی توانیم در برابر نیاز یک انسان بی تفاوت باشیم.

کد خبر 103928

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز