شنبه ۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

همشهری تهران شهردار تهران که با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جمع کاروان‌های راهیان نور پیوسته بود به مقام شهدای شلمچه ادای احترام کرد

و با حضور در مسجدجامع خرمشهر یاد و خاطره مدافعان خونین شهر را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد باقر قالیباف هم چنین با حضور در بیت امام جمعه خرمشهر ضمن دیدار با آیت‌الله سید ابوالحسن نوری، جانباز فتح خرمشهر و رزمنده روزهای مقاومت خونین‌شهر، از مجاهدت‌های این روحانی والامقام که سنگر ولایت در منطقه جنوب خوزستان است تجلیل و با وی، روزهای سخت جنگ تحمیلی را مرور کرد.

امام جمعه خرمشهر نیز با قدردانی از حضور دکتر قالیباف که خود از سرداران حماسه دفاع مقدس است از وی خواست که با اعزام برخی متخصصین شهرداری تهران در رفع برخی مشکلات شهری خرمشهر، شهردار و مردم این شهر را یاری دهد.

امام جمعه خرمشهر افزود: در ایام قبل از جنگ به دلیل ثروت خرمشهر که ناشی از فعال بودن گمرک و رونق تجارت بود این شهر به برخی شهرهای کشور از جمله تهران کمک مالی می‌کرد اما اکنون به دلیل مشکلات به جا مانده ناشی از جنگ تحمیلی خوب است این کمک‌ها از سوی مناطق و شهرهای صاحب امکانات به خرمشهر ارائه شود.

دکتر قالیباف همچنین با حضور در مقر راویان سیره شهدا در خرمشهر با روحانیون و طلاب راوی این موسسه دیدار و در جریان فعالیت فرهنگی این نهاد در مناطق عملیاتی دفاع مقدس قرار گرفت.

کد خبر 103887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز