پنجشنبه ۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تصادفات گسترده و کشته شدن 31 تن و زخمی شدن 287 نفر در روز چهارشنبه ،رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا را واداشت تا نسبت تشدید برخورد با این گونه رانندگان خبر دهد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل ازمهر سرهنگ حسین علیشاهی ضمن اعلام این خبر در خصوص آخرین وضعیت جاده های کشور افزود: در حال حاضر ترافیک آرام و روانی در تمامی راههای کشور مشاهده می شود اما سطح معابر استانهای همدان ، قزوین ، مازندران و کرمانشاه بدلیل بارش باران لغزنده است به همین دلیل به تمامی رانندگان توصیه می کنیم که سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی افزود: روز گذشته 60 فقره واژگونی خودرو گزارش شده که بخش عظیمی از آن به دلیل لغزندگی جاده صورت گرفته است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا تاکید کرد: با توجه به آغاز نیمه دوم تعطیلات ، سفرهای نوروزی برخی از هموطنان نیز آغاز شده است به همین دلیل شب گذشته شاهد ترافیک نسبتا حجیمی ازاستان خراسان به سمت مازندران بودیم و قطعا از امروز نیز با حجم انبوه سفر به سمت استانهای مرکزی و تهران مواجه خواهیم بود.

علیشاهی با اشاره به اینکه با کوچکترین رفتار پر خطر رانندگان اتومبیل آنها متوقف و به پارکینگ منتقل می شود، گفت: طی چند روز گذشته تعداد بیشماری از اتومبیل ها در جاده های کشور متوقف شده شده است.

وی از تشدید برخورد با رانندگان دارای رفتارهای پر خطر در نیمه دوم تعطیلات خبر داد و اظهار داشت: براثر وقوع 261 فقره تصادف در جاده های کشور در روز گذشته 31 نفر جان خود را از دست داده و 278 نفر نیز مجروح شدند.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا ، همچنین 44 فقره تخطی از سرعت مطمئنه و 33 فقره انحراف به چپ خودروها گزارش شده است.

علیشاهی از برخورد با رانندگانی که با وسایل نقلیه باربری اقدام به حمل مسافر می کنند و توقف اتومبیل آنها در پارکینگ خبر داد و افزود: موتورسیکلت ها اجاره حضور در جاده های کشور را ندارند و در صورت مشاهده موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

کد خبر 103849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز