مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

شهریاران جوان در آستانه فرارسیدن سال 1389 و نوروز باستانی، با برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی و بهداشتی در تهران، خدمات گوناگونی به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز در شهر تهران و همچنین لزوم فراهم آمدن شرایط مناسب برای استقبال از این مهمانان، طرح بزرگ «شهریاران نوروزی» از روز 29 اسفند 1388 تا 6 فروردین 1389 از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مؤسسه خانه شهریاران جوان، با برپایی 100غرفه در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

این غرفه‌ها به‌منظور راهنمایی مسافرین، اهدای بروشورهای معرفی آثار تاریخی و دیدنی، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی شهر تهران در مبادی ورودی شهر و میادین اصلی مستقر شده و اعضای خانه شهریاران جوان به‌صورت داوطلبانه به اهدای کارت تبریک نوروز منقش به تصویر پروژه‌های عظیم مدیریت شهری و با امضای دکتر قالیباف شهردار تهران به جوانان می‌پردازند.

علاوه بر آن، در روز نخست فروردین ماه و به مناسبت فرارسیدن سال نو، به شهروندان عزیز و مسافرین نوروزی گل اهدا خواهد شد. این گزارش حاکی است که 100 نفر از اعضای خانه شهریاران جوان نیز با استقرار در 10 غرفه در پایانه‌های مسافربری، به اجرای طرح «شهریاران سلامت – مسافران سالم» می‌پردازند و طی آن ضمن ارائه آموزش‌های چهره به چهره به مسافران، به توزیع بروشورهای مرتبط با سلامت مسافران نوروزی می‌پردازند.

شهریاران نوروزی تا 6 فروردین ماه 1389، از ساعت 6تا 24 آماده ارائه خدمات آموزشی به مسافرین محترم هستند. این طرح از سوی اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مؤسسه خانه شهریاران جوان به اجرا در می‌آید.

کد خبر 103687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز