سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کانون اتومبیلرانی و جهانگردی برای ارزان‌سازی سفر در نوروز 89 طرح سفریار را اجرا می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل این کانون در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه نوروز 89 این طرح برای سفر به مشهد اجرا می‌شود و در تابستان آینده برای سفر به شهرهای با جاذبه گردشگری کشور توسعه می‌یابد افزود: در این طرح مردم از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین 89 با استفاده از تخفیفی با میانگین حداقل 20 درصدی در هزینه‌های سفر و اقامت در مشهد به این شهر سفر می‌کنند.

پرهیزگار زمان اجرای این طرح را قابل تمدید دانست و گفت: تا کنون با 13 هتل 2 تا 5 ستاره مشهد از جمله هتل های جم، فردوسی، نور، الغدیر، مشهد، شمس، کیان و پردیسان قرارداد منعقد و 100 هزار تخت این هتل ها ضمانت شده است که تا آغاز این طرح به 200 هزار تخت خواهد رسید.

وی با اشاره به مذاکره بایک شرکت هواپیمایی برای اختصاص دو هواپیما به این طرح افزود: تا کنون یک هواپیما در اختیار ما قرار گرفته است و مذاکره برای اختصاص یک قطار در روز و اختصاص تعدادی اتوبوس برای این طرح ادامه دارد.

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی با بیان اینکه بلیط های مذکور با تخفیف عرضه خواهد شد و دراین طرح به دنبال هیچ سودی نیستیم گفت: با ایجاد ستادی در مشهد و استقرار یک نماینده در هر هتل بر چگونگی عمل به تعهد هتل داران نظارت می شود.

پرهیزگار افزود: مردم و مسئولان هر یک از سازمان ها و نهاد ها می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی  WWW.Takiran.ir و یا برقراری ارتباط با شماره تلفن 88507931 - 021دراین طرح نام نویسی کنند و در صورت خالی ماندن ظرفیت هتل ها مسافرانی که در این طرح نام نویسی نکرده اند با مراجعه به نمایندگان این کانون در هتل های طرف قرار داد می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی گفت: تا کنون 30 میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده است و مبالغ قرارداد در 3 قسط به هتل داران پرداخت می شود که یک قسط آن پرداخت شده است و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بر حسن اجرای این طرح نظارت خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ، این کانون غیر دولتی است و از محل هایی چون صدور گواهینامه بین المللی و پلاک ترانزیت،‌ امداد خودرو، اجاره مراکز تجاری مستقر در مراکز تاریخی، ایجاد مراکز علمی کاربردی و آموزش، 2 آژانس هواپیمایی و 10 شرکت درآمد کسب می‌کند.

کد خبر 100871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز