مسافران پرواز مشهد - نجف که قرار بود ساعت 14 ظهر شنبه از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به نجف پرواز کنند

پس از 30 ساعت سرگردانی و در میان نارضایتی بسیار، فرودگاه را به مقصد خانه‌هایشان ترک کردند.

به گزارش مهر، این مسافران از حدود ساعت 12 روز شنبه یعنی حدود 2ساعت قبل از ساعت اعلام شده برای پرواز در فرودگاه حاضر شدند اما ساعتی قبل از پرواز به آنها اعلام شد که پروازشان با تاخیر انجام خواهد شد.

اعلام تاخیر از سوی اطلاعات پرواز همان و سرگردانی بیش از 160 مسافر مشتاق برای 30 ساعت و بازگشت آنها به شهر و دیارشان بدون پای نهادن در سفر همان.  یکی از این مسافران گفت: به‌طور طبیعی ما فکر می‌کردیم در ساعت مقرر پرواز خواهیم کرد اما تنها یک ساعت قبل از پرواز به ما گفتند که در صدور ویزا برای ما مشکل ایجاد شده و امکان رفتن ما به سفر تا رفع مشکل نیست.

یک مسافر دیگر گفت: اینکه بدون اطمینان از صدور ویزا ما را از شهرهای مختلف استان به مشهد کشانده‌اند و دقیقه 90 یادشان افتاده که ویزا صادر نشده بسیار سؤال برانگیز است. آخرین مسافران این پرواز که همچنان امید به سفر به عتبات را داشتند و اغلبشان از شهرستان‌های استان خراسان رضوی بودند در ساعت حدود 20 روز یکشنبه اول شهریورماه فرودگاه را به مقصد شهرهایشان ترک کردند.

رئیس شرکت هواپیمایی تابان شعبه مشهد در این خصوص گفت: تاکنون هیچ‌یک از مسافران پرواز مشهد به نجف برای کنسل‌کردن بلیت اقدام نکرده‌اند و پرواز مشهد به نجف نیز هفته آینده به‌صورت عادی انجام می‌شود.

حسین عبدالله‌پور درخصوص کنسل‌شدن پرواز 6361 شرکت هواپیمایی تابان از مشهد به نجف اشرف که قرار بود ظهر شنبه انجام شود و به ساعت 17 روز یکشنبه موکول و بعد هم کنسل شد، افزود: عدم‌پرواز و علت تاخیر، صادر نشدن مجوز پرواز از سوی مقامات عراقی است.

کد خبر 88570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز