مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: از زمان اجرای طرح نوروزی جابجایی مسافران تاکنون (25 اسفند88 تا 2 فروردین 89) 12 میلیون و 340 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل  از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقر جوان مدیر کل حمل و نقل مسافر این سازمان با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مسافر 4 میلیون و 998 هزار نفر با اتوبوس، 4میلیون و 600 هزار نفر با مینی‌بوس و 2میلیون و 745 هزار نفر با استفاده از سواری کرایه جا بجا شدند.

باقرجوان با اعلام اینکه مسافران مذکور طی 1 میلیون 113 هزار سفر جابجا شده‌اند، گفت: با تمهیدات انجام شده در طرح جابجایی مسافران نوروزی و استفاده از ناوگان مناسب و ایمن که طی سال گذشته و نوروزامسال وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شدند و همچنین با تلاش مسئولان ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور و تشکلهای صنفی، بدون هیجگونه ازدحامی در پایانه‌های مسافری، مسافران به مقاصد مورد نظر جابجا شدند.

مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص استانهایی که بیشترین جابجایی مسافر را داشتند، گفت: استان تهران با 2 میلیون و 363 هزار نفر بیشترین جابجایی و خروجی مسافر را داشته است و پس از آن استانهای مازندران با 1 میلیون و 978 هزار و خراسان رضوی با 1 میلیون و 194 مسافر بیشترین جابجایی مسافر را به خود اختصاص داده‌اند و استان کهکیلویه و بویر احمد نیز با 46 هزار مسافر کمترین جابجایی را داشته است.

باقرجوان با تاکید بر ایمنی وسایل نقلیه عمومی گفت: بر اساس گزارش تصادفات در طی سفرهای نوروزی سال جاری تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود نداشته است.

کد خبر 103830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز