همشهری‌آنلاین: رییس اداره راه و ترابری گچسر کرج گفت: محور کرج - چالوس با ترافیک سنگین مواجه است اما تردد خودروها در این جاده به آرامی جریان دارد

محمد مکوندی، روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته این محور شاهد بارندگی خفیفی بود ولی مشکلی به همراه نداشت.

وی، از رانندگانی که در حال تردد در این محور هستند خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی، از توقف در نقاط بهمن خیز و کم عرض جاده خودداری کنند.

مکوندی اضافه کرد: به رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند توصیه می‌شود زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مواد غذایی لازم را نیز به همراه داشته باشند.

وی گفت: ‌اکنون ماموران اداره راه و ترابری گچسر همراه با تجهیزات لازم در پنج پایگاه راهداری محور کرج چالوس برای کنترل، نگهداری و رسیدگی اضطراری به حوادث احتمالی مستقر و آماده هستند.

مکوندی بیان کرد: روزانه 10 تا 15 نیروی کارآزموده به همراه 25 دستگاه برف روب و نمک پاش برای بازنگهداشتن این محور کوهستانی و پرتردد در این پایگاهها مستقر هستند.

وی گفت : اکنون با تلاش شبانه روزی ماموران راهداری تمامی راههای روستاهای حاشیه این محور ارتباطی کوهستانی نیز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

جاده کوهستانی و برف گیر کرج - چالوس 150 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در حوزه استحفاظی شهرستان کرج قرار دارد.

اکنون اداره راه و ترابری شهرستان کرج وظیفه حفظ و نگهداری 90 کیلومتر راه اصلی و 220 کیلومتر راه روستایی را در محور کرج به چالوس برعهده دارد

کد خبر 103755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز