همشهری آنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری برای ایام نوروز (25 اسفند تا 15 فروردین ) از امروز - اول اسفند - در سراسر ایران آغاز می‌شود.

فرهاد صالحیان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: پیش فروش این بلیت‌ها از اول تا هفتم اسفند از طریق پیامک، تلفن گویا و اینترنت شرکت‌های مسافربری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافران نوروزی همچنین می‌توانند از هفتم تا 20 اسفند با مراجعه حضوری به مراکز پیش فروش و پایانه‌های مسافربری برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران گفت: بهای بلیت برای ایام یادشده              (25 اسفند تا 15 فروردین) به علت بازگشت یک سر خالی اتوبوس‌ها، 20 درصد افزایش دارد و از 16 فروردین 89 به قیمت‌های قبلی برمی‌گردد.

صالحیان ادامه داد: در نوروز 88 بیش از دو میلیون و 250 هزار بلیت پیش فروش شد و پیش بینی می‌شود این رقم برای نوروز 89 به حدود 3 میلیون افزایش پیدا کند.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده برای سفرهای برنامه ریزی شده مسافران در این ایام مشکلی نداریم و امیدواریم مردم با برنامه ریزی قبلی برای سفر اقدام کنند.

کد خبر 101883

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز